skritændring !
Fra : Tina

Dato : 21-07-06 13:59

Kan jeg mon få lidt hjælp til dette.

Jeg bruger Outlook Express og skrifttypen er sat til Comic Sans MS 10
men alligevel skriver den med en meget større og federe skrift !

Hvis jeg så ændrer den til en størrelse 8 hos mig, er det en ca. 6 når man
modtager min mail !!!

Hvor kan jeg indstille dette ?

Mvh
Tina

Fra : Viggo

Dato : 21-07-06 16:46

"Tina" <tindal@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men alligevel skriver den med en meget større og federe skrift !
>
> Hvis jeg så ændrer den til en størrelse 8 hos mig, er det en ca. 6 når man

Du får lettere svar i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-06 18:52

Tina skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvor kan jeg indstille dette ?

Du har ikke den store indflydelse på, hvordan det ser ud hos
modtageren - det er ligeså meget modtagerens indstillinger, der
bestemmer det.

Men Outlook Express spørgsmål har sin egen gruppe - så prøv i

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard