Gmail invitation
Fra : Henning Legaard

Dato : 20-07-06 13:12

Hvem vil sende mig en invitation til en Gmail konto ?

Fra : Karsten

Dato : 20-07-06 13:47

Henning Legaard <hl@jail.tdcadsl.dk>skrev:

>Hvem vil sende mig en invitation til en Gmail konto ?

hej Henning
det skulle være sendt nu :)
mvh. Karsten

Fra : Brother Tuck

Dato : 20-07-06 18:07

tak tak

"Karsten" <no@spam.invalid> skrev i en meddelelse

> hej Henning
> det skulle være sendt nu :)
> mvh. Karsten

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jensen

Dato : 23-07-06 22:04

Jeg kunne også godt bruge en invitation !
mvh Erling

Fra : Karsten

Dato : 24-07-06 17:21

"Jensen" <ejensen@mail-online.dk>skrev:

>Jeg kunne også godt bruge en invitation !
>mvh Erling

jow , er sendt
mvh. Karsten

Fra : Signe Lund Hansen

Dato : 02-08-06 22:04

Henning Legaard skrev:
> Hvem vil sende mig en invitation til en Gmail konto ?

Jeg har masser hvis andre skulle være interesserede... Der er bare et
problem med gmail. Der er nogle spamfiltre, som en del større
virksomheder benytter sig af, der konsekvent afviser gmail fordi de ikke
er godt nok sikrede mod spam. Jeg kender flere der i forbindelse med
deres virksomhed har oplevet at deres mails ikke er kommet frem til
modtageren - uden de endda har fået besked tilbage om det - og det er
ikke hensigtsmæssigt, hvis mailen er vigtig.

Derfor er gmail imho kun brugbart, hvis du ønsker lagerplads til mails
og filer du vil gemme (eller som spamadresse når forskellige web-sider
kræver en emailadresse)

Venlig hilsen
Signe