Outlook - autoarkivere gamle emner (nu)?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-07-06 14:48

Det er jeg nogle gange blevet spurgt om, og har svaret JA!

Nu har jeg brug for at gennemsøge nogle af disse 'autoarkiverede' mails, men
så kan jeg sgu ikke finde dem! :)

Hvor skal jeg kigge?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Carl Drud

Dato : 10-07-06 17:45

Hans Henrik Hansen wrote:

> Nu har jeg brug for at gennemsøge nogle af disse 'autoarkiverede' mails, men
> så kan jeg sgu ikke finde dem! :)
>
> Hvor skal jeg kigge?

Tools-->Options og fanebladet "Other"

Carl

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-07-06 20:40

Carl Drud wrote:
> Tools-->Options og fanebladet "Other"

Tak for svar - jeg kunne ikke lige finde de navne (mit Outlook er 'på
dansk'); men jeg fandt alligevel frem til arkivet ('archive.pst', åbenbart
en 'skjult fil'?), som jeg dog ikke umiddelbart kan åbne!?

Hvorfor ska' det mon være så indviklet??
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Viggo

Dato : 11-07-06 10:29

"Hans Henrik Hansen" <h2vhspam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jeg nogle gange blevet spurgt om, og har svaret JA!
>
> Nu har jeg brug for at gennemsøge nogle af disse 'autoarkiverede' mails,
> [...]

Nederst i menuen har jeg en mappe, der hedder "arkivmapper" og der kan jeg
åbne mailene på samme måde som i indbakke osv.
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 11-07-06 11:39

Viggo wrote:
> Nederst i menuen har jeg en mappe, der hedder "arkivmapper" og der kan jeg
> åbne mailene på samme måde som i indbakke osv.

Ja, jeg tror nok, at mit væsentligste problem var, at mappen med de
arkiverede mails var 'skjult': Efter at jeg har muliggjort håndtering af
skjulte mapper/filer, har jeg også kunne tilgå de arkiverede mails.

Tak for hjælp til jer begge! :)

--
med venlig hilsen
Hans