E-Mail
webnoob 5265
IEkøre minimeret
Fra : John

Dato : 09-07-06 06:39

Hvordan får jeg IE til at køre maximeret, af en eller anden grund vil den
ikke det mere.
Min anden Browser (Avant) opfører sig normalt, så det er kun IE der har
problemmet.
Den kan godt åbne, men vil ikke vise sig som andet end en knap på
processlinien.

På forhånd tak

John

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 09-07-06 16:37

John skriblede:
> Hvordan får jeg IE til at køre maximeret, af en eller anden grund vil
> den ikke det mere.
> Min anden Browser (Avant) opfører sig normalt, så det er kun IE der
> har problemmet.

Her i gruppen behandles kun problemer med
mail programmer, så vil du have svar, må du
nok stille dit spg. i den gruppe hvor browser
hajerne sidder:

Du kan se en liste over nyhedsgrupperne her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
Lars Fragstrup

Fra : John

Dato : 09-07-06 21:24

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> John skriblede:

Ok men jeg brugte bare gruppens navn Internet.software+news
Og jeg troede internet. software var noget at systemet....
Men OK, jeg kan altid prøve et andet sted!
Du kan jo nok heller ikke hjælpe, er du ikke en af dem man kalder
"webbetjente"?

Kedelig type

JOHN

OG du kan ikke svare på dette, DU er i killf....

John

Fra : Michael

Dato : 09-07-06 21:46

John skrev:

> [...]
>
>Kedelig type
>
>JOHN
>
>OG du kan ikke svare på dette, DU er i killf....

Det kan han nu godt. Selvom du ikke læser hans svar :)

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 09-07-06 22:40

John <taform@c.dk> skriblede:

> Ok men jeg brugte bare gruppens navn Internet.software+news
> Og jeg troede internet. software var noget at systemet....

Ja, men internet software er som du i øvrigt
kan læse dig frem til i det link jeg sendte, delt
op i undergrupper, og så er det relevant at
spørge i den gruppe der specifikt omhandler
det berørte emne i den rette gruppe.

> Men OK, jeg kan altid prøve et andet sted!
> Du kan jo nok heller ikke hjælpe, er du ikke en af dem man kalder
> "webbetjente"?

Jow jow, men pas nu på din atitude, for med den
du der udstiller, kan det meget vel være svært at
få hjælp overhovedet.

> Kedelig type

I lige måde kan jeg så bare sige.

> OG du kan ikke svare på dette, DU er i killf....

Jo, det kunne jeg godt, men nu *vil jeg ikke*

Fut etiketten.

--
Lars Fragstrup

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-07-06 23:42

John skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ok men jeg brugte bare gruppens navn Internet.software+news

Hvis du kigger nærmere efter og læser en gang til, så vil du se
at den hedder dk.internet.software.mail+news

- og Lars gav dig jo bare venligt råd om, hvor dit indlæg hører
hjemme, og hvor du har større chance for et godt svar.

> Du kan jo nok heller ikke hjælpe

Det tror jeg helt sikkert godt at han kan - men den bedste hjælp
er altid en henvisning til den rigtige gruppe.

> Kedelig type
> JOHN

Jeg går ud fra, at du mener dig selv ?

Fut sat til netikette-gruppen