E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2002 - Hvordan får jeg telefonnumr~
Fra : Fly

Dato : 05-07-06 09:58

Hejsa!

Jeg har en del kontaktpersoner i min Outlook 2002, som er importeret fra
Outlook på en anden maskine via eksport/import af PST-fil.

Det der irriterer mig en del er at når jeg opretter en ny kontaktperson, så
står telefonnummerformatet som standard til USA og når jeg har tastet 8
cifre ind eller evt. med +45 foran bliver telefonnummeret formatteret sådan:
xxxxxxxx hvor alle dem jeg har importeret står til dansk "format" og dermed
til:
xx xx xx xx som jeg synes er mere overskueligt.

Jeg er for så vidt kold over om formatet står til USA eller DK, men jeg vil
gerne have telefonnumrene formateret til xx xx xx xx uden at skulle taste
mellemrum ind manuelt.

Hvordan gør jeg?

-Fly

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 06-07-06 07:03

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er for så vidt kold over om formatet står til USA eller DK, men jeg
> vil gerne have telefonnumrene formateret til xx xx xx xx uden at skulle

Åben kontaktpersonen klik på den store knap ved telefonnummeret og vælg
denmark så skulle du få det danske format og +45 skulle også blive sat ind
af sig selv.
vh / Bjarne