E-Mail
webnoob 5265
Lade meddelelser blive på serveren
Fra : Jonas Kofod

Dato : 21-06-06 00:28

Jeg sidder og er ved og sætte outlook op.
Den har jo regler for uønsket mail - fint nok.
Men den flytter dem jo bare når der er hentet. Er der ingen mulighed for
at lade email blive på serveren, altså ikke hente dem?

På forhånd tak

Fra : 0h-paradis

Dato : 21-06-06 08:13

Jonas Kofod skrev:
> Er der ingen mulighed for
> at lade email blive på serveren, altså ikke hente dem?
>
> På forhånd tak

Du kan hente en lille program der hedder pop tray, hentes på
"wwwpoptray.com"
der kan du se alle mails inden du henter dem ned på pcén, fjerne spam og
alle hvis du ønsker det inden du henter noget ned

fra
Jørgen

Fra : Jonas Kofod

Dato : 21-06-06 14:51

0h-paradis wrote:

> [...]
> der kan du se alle mails inden du henter dem ned på pcén, fjerne spam og
> alle hvis du ønsker det inden du henter noget ned

Mægtigt - det vil jeg kigge på. Havde nok osse været rart i går da jeg
hentede det sidste halve års 30.000 mails ned fra serveren

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 21-06-06 15:25

Jonas Kofod skrev:

> Mægtigt - det vil jeg kigge på. Havde nok osse været rart i går da
> jeg hentede det sidste halve års 30.000 mails ned fra serveren

urlen er forkert, skal være www.poptray.org Poptray er absolut
brugbar, men Magic Mail Monitor er efter min mening mere avanceret -
den viser f.ex. alle konti på én gang m.m.
http://mmm3.sourceforge.net/ Men du kan jo kigge på dem
thomas

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-06-06 00:55

ThomasD (dk) wrote:

> urlen er forkert, skal være www.poptray.org Poptray er absolut brugbar,
> men Magic Mail Monitor er efter min mening mere avanceret - den viser
> [...]

Uha - så skal jeg tænke og vurdere lidt. Så bliver det i weekenden