Modtager gamle mails igen og igen
Fra : Morten S Hansen

Dato : 17-06-06 13:46

Hej...

Hver gang jeg trykker Send/Modtag kommer der 5-6 gamle mails jeg har
modtaget for længe siden én gang til.

Hvordan får jeg stoppet det?

Har mail-adr. hos TDC og bruger Outlook 2002

/morten

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-06-06 14:34

On Sat, 17 Jun 2006 14:45:41 +0200, Morten S Hansen wrote:

> [...]
> modtaget for længe siden én gang til.
>
> Hvordan får jeg stoppet det?
>
> Har mail-adr. hos TDC og bruger Outlook 2002

Har du adgang til en webmail hos TDC?

Prøv så evt. at logge ind der og slet de mails.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
"Det er noget helt særligt at have sex i naturen. Pludselig ligger man der

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 17-06-06 16:03

J.K.Arning skriblede:
> [...]
synger og
> vinden
> puster en på ballerne" .... Joan Ørting ....

Din signatur separator er defekt.

--
Lars Fragstrup

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-06-06 16:12

Lars Fragstrup skrev:

>Din signatur separator er defekt.

Dit nyhedslæser er defekt når du påstår at "-- " ikke er en rigtig
signatur seperator (jeg ville godt nok kalde det for en adskiller)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-06-06 14:55

Morten S Hansen skrev:

> Hver gang jeg trykker Send/Modtag kommer der 5-6 gamle mails jeg har
> modtaget for længe siden én gang til.

> Hvordan får jeg stoppet det?

I mit program kan jeg vælge ikke at slette modtagne mails. Hvis
jeg gør det (og ikke spærrer for at modtage mails flere gange),
kommer hele dynen tonsende hver gang.

--
Bertel

Fra : Morten S Hansen

Dato : 17-06-06 21:47

> I mit program kan jeg vælge ikke at slette modtagne mails. Hvis
> jeg gør det (og ikke spærrer for at modtage mails flere gange),
> kommer hele dynen tonsende hver gang.

Det har jeg altid haft slået til - vil gerne kunne se mine mails rundt
omkring i verden også.
Jeg har dog aldrig haft problemer med det før nu.

/morten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-06-06 22:05

Morten S Hansen skrev:

> Det har jeg altid haft slået til - vil gerne kunne se mine mails rundt
> omkring i verden også.
> Jeg har dog aldrig haft problemer med det før nu.

Har du mulighed for en indstilling med noget med ikke at hente én
gang læste mails igen?

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 17-06-06 16:29

Lars Fragstrup wrote:

> Din signatur separator er defekt.

Den er helt efter bogen. Derimod er din nyhedslæser defekt. Den knækker
citaterne.

http://deja.borderworlds.dk/show?id=11045563

Carl

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 17-06-06 17:23

Carl Drud skriblede:

> Den er helt efter bogen. Derimod er din nyhedslæser defekt. Den
> knækker citaterne.
>
> http://deja.borderworlds.dk/show?id=11045563

Ja, det var fordi OE var sat til at ombryde ved 65
tegn, men QF ved 72, så tror da f..... at der var et
problem på min pc....undskyld tll J.K.Arning.

--
Lars Fragstrup

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-06-06 15:24

On Sat, 17 Jun 2006 18:22:30 +0200, Lars Fragstrup wrote:

> undskyld tll J.K.Arning.

Måske det bare er Joan Ørting .. hun kan efter sigende få det værste frem i
folk så hvorfor ikke også i en news reader?

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 17-06-06 17:31

Carl Drud skriblede:

Men selv efter at have tilrettet OE & QF
får jeg dette ved besvarelse af J.K.Arnings
indlæg:

Så de 2 >> kommer med hans indlæg.

--
Lars Fragstrup

Fra : Carl Drud

Dato : 17-06-06 17:46

Lars Fragstrup wrote:

> Men selv efter at have tilrettet OE & QF
> får jeg dette ved besvarelse af J.K.Arnings
> indlæg:

Her bliver det som enhver anden korrekt markeret signatur, automatisk
fjernet ved besvarelse.

Det vel fordi din OE/Quotefix fejlagtigt antager at de to "::" før hans
navn er citattegn.

Carl