Poul Nielsen. Fundamentalistisk dumhed.
Fra : Search an destroy

Dato : 04-09-06 22:24

Poul Nielsen er angstneurotisk, tvangsneurotisk, faderlængslende,
frontkæmper for
facistisk, mindreværdskompenserende, dogmatisk religion.

Have mercy.

Thor

Fra : Patruljen

Dato : 04-09-06 22:41

Search an destroy wrote:
> Poul Nielsen er angstneurotisk, tvangsneurotisk, faderlængslende,
> frontkæmper for
> facistisk, mindreværdskompenserende, dogmatisk religion.

Lidt som den lille morsomme fyr, her ?

http://www.slyngelsiderne.dk/profilen19.htm

Regards Bruun

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-09-06 14:36

"Search an destroy" <Den_klogeste@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Jeg er da smigret over at du tør lave en tråd over min tro der er udogmatisk
og universel læs "Vedanta" og filosoffen Shankara. der er ingen faderlængsel
her. Men jeg ser en begrænsning i demokratiet ved tanken om at sådan nogen
aber som jer har ytringsfrihed.

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-06 14:36

"Poul Nielsen" <wega@lan.com> skrev i en meddelelse
> Men jeg ser en begrænsning i demokratiet ved tanken om at sådan nogen
> aber som jer har ytringsfrihed.

"Alle de andre har fejl, men jeg har ingen"?

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 17:52

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> her. Men jeg ser en begrænsning i demokratiet ved tanken om at sådan nogen

Javel, ja. Hvilket instrument foretrækker du til henrettelser, så?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 09-09-06 23:53

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> her. Men jeg ser en begrænsning i demokratiet ved tanken om at sådan nogen

Er du sikker på, du ikke mener Vendetta ( ekstra + )?

Best regards Bruun