Simpel Newsreader, Hvad anbefaler i ?
Fra : *nico*

Dato : 16-01-01 20:47

Hej Gruppe...
Jeg skal hjælpe en ind i nyhedsgruppernes verden på en mac.
Indrømmet, jeg sidder lige nu og surfer med en Pc Jeg bruger min mac på
andre område

Men hvilken news reader vil i anbefale at en rimelig blank person skal
benytte?
De har ikke leget med nes før, men har et ok kendsskab til mac generelt.

Jeg håber i vil hjælpe mig *S*

Nicolai !

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-01-01 21:55

*nico* <npe**@privat.dk> wrote:

> [...]
> benytte?
> De har ikke leget med nes før, men har et ok kendsskab til mac generelt.

MacSOUP som jeg vil tro 2/3 dele af gruppen bruger - den findes på flere
sprog der i blandt dansk

<http://home4.inet.tele.dk/marathon/MacSOUP>

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Det var bare min mening, og hvis nogen skulle finde på at sige noget
grimt om Marianne Jelved kan de få med mig at bestille... #¤#&*

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-01-01 22:38

*nico* <npe**@privat.dk> wrote:

> [...]
> benytte?
> De har ikke leget med nes før, men har et ok kendsskab til mac generelt.

MacSOUP! Langt de fleste her i gruppen bruger "suppen" og det er et
fortræffeligt program, som giver et glimrende overblik over en tråd. Det
skal ihvertfald prøves og så er du solgt!

--
René

Fra : *nico*

Dato : 17-01-01 06:49

Tak for svarene, jeg kaster mig ud i en download af suppeprogrammet. *S*

mvh
Nicolai !