Erfaring med bilsalg ved auktioner på nett~
Fra : FLS

Dato : 04-09-06 14:46

Hej
hvad er jeres erfaringer med brug af auktioner på nettet når i vil
sælge jeres bil?

Er der en der er bedre end de andre??

Og hvis ikke auktion - er der så et bilsalgs-site der virker til
normal privat salg?

Venligst - en "førstegangs-sælger"
--
Flemming Sørensen
GS500 '04 til salg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-09-06 17:38

FLS wrote:
> [...]
> sælge jeres bil?
>
> Er der en der er bedre end de andre??
>
> Og hvis ikke auktion - er der så et bilsalgs-site der virker til

Hvis det er en gammel/billig bil, så brug QXL eller DBA.
Er det en nyere dyr bil, så brug f.eks. bilbasen.
Er det en speciel bil, så brug ebay.
Og selvfølgelig kan man putte alle ovennævnte i news:dk.marked.privat.bil

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars

Dato : 04-09-06 20:07

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in
> Hvis det er en gammel/billig bil, så brug QXL eller DBA.
> Er det en nyere dyr bil, så brug f.eks. bilbasen.
> Er det en speciel bil, så brug ebay.
> Og selvfølgelig kan man putte alle ovennævnte i news:dk.marked.privat.bil

Jeg har nu brugt autocom nogle gange og det har virket ganske fornuftigt...
jeg har dog måtte betale for at have auktionen kørende hvis jeg solgte
bilen, men de er hvergang blevet solgt til en pris som jeg kan se ligger i
den gode ende af hvad andre steder som bilbasen og qxl har kunne præsterer.
vh Lars

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-09-06 20:13

Lars wrote:

> [...]
> hvis jeg solgte bilen, men de er hvergang blevet solgt til en pris
> som jeg kan se ligger i den gode ende af hvad andre steder som

Jeg har ikke selv nogle erfaringer med autocom.
Hvilken type biler har du solgt der (nyere eller gamle) ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars

Dato : 05-09-06 05:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Jeg har ikke selv nogle erfaringer med autocom.
> Hvilken type biler har du solgt der (nyere eller gamle) ?

Blandet.... dvs en af hver
vh Lars