X11 til Tiger
Fra : Amok

Dato : 04-09-06 11:03

Jeg har forsøgt at downloade X11 til Tiger og får at vide når jeg
forsøger at installere det at der findes noget nyere software på
harddisken, hvorfor Tiger ikke vil overskrive dette. Det er sikkert
godtnok, men mit egentlige formål var at installere OpenOffice for Mac
for at slippe for at skulle betale 'skat' til Microsoft for at kigge
på et Word-dokument eller en Excel-fil i ny og næ.

Er der noget jeg kan gøre ved det?

Venligst,
Anders

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 04-09-06 12:30

Amok <anders.moerk@gmail.com> wrote:

> [...]
> for at slippe for at skulle betale 'skat' til Microsoft for at kigge
> på et Word-dokument eller en Excel-fil i ny og næ.

Med det formål er NeoOffice sikkert nemmere at have med at gøre.

Fra : Jonas Fyhn Vincenti

Dato : 04-09-06 12:39

Den version af X11 du skal bruge ligger på den første CD du fik med
mac'en - det ligger lidt nede i listen - så du skal lige scrolle lidt
ned og så hedder det: OPTINAL INSTALLS - når du når til en menu med
forskellige programmer vælger du bare X11 og så kan du køre openOffice

Fra : Amok

Dato : 05-09-06 12:29

Undskyld men hvad er forskellen på NeoOffice og OpenOffice? Kører
NeoOffice med Aqua som brugergrænseflade og OpenOffice med X11? Kan
jeg nøjes med at installere NeoOffice og slippe for at installere X11?

../Anders

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-09-06 12:44

Amok <anders.moerk@gmail.com> wrote:
> Kan
> jeg nøjes med at installere NeoOffice og slippe for at installere X11?

Jep.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-06 19:51

> Undskyld men hvad er forskellen på NeoOffice og OpenOffice? Kører
> NeoOffice med Aqua som brugergrænseflade og OpenOffice med X11? Kan
> jeg nøjes med at installere NeoOffice og slippe for at installere X11?

neooffice er en javabuild af openoffice, dvs den kan køre i Mac OS X's
egen windowmanager så man slipper for x11.

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...