Jeg har Droppet Hara Krisna. Men fundet Je~
Fra : Search an destroy

Dato : 03-09-06 23:37

Jeg måtte forlade hara krishna. Jeg kunne ikke klappe de der 2 små
låg i takt.
Og danse kan jeg heller ikke.

Men nu har jeg endelig fundet sandheden.

Jeg har mødt mine brødre og søstre. Endelig har jeg fundet hjem.
Det skulle i osse gøre

Thor

Fra : madskering@vegemail.~

Dato : 04-09-06 10:28

dit brugernavn passer også ret godt til hvad jehovas vidner gør
nemlig search and destroy, de leder intenst efter nye medlemmer især
enlige mennesker som de så kan ødelægge totalt og tømme pengepungen
på dem.

og hvor mange mennesker er de nu lige at jehovas vidner tror på at der
er plads til i himlen når dommedag kommer og hvor mange medlemmer er
i, sidst jeg så tallene overskred jeres medlemstal langt det antal der
er plads til i himlen.
er det ikke sådan lidt dumt og tro på en religion hvor der åbenlyst
ikke er plads til dig i himlen.

du er dødsdømt.

Fra : B æ 9

Dato : 04-09-06 11:19

madskering@vegemail.com wrote:
> [...]
> er plads til i himlen.
> er det ikke sådan lidt dumt og tro på en religion hvor der åbenlyst

ka kan komme på venteliste?

Fra : Patruljen

Dato : 04-09-06 10:48

madskering@vegemail.com skrev:

> [...]
> er plads til i himlen.
> er det ikke sådan lidt dumt og tro på en religion hvor der åbenlyst

Der er plads til 144.000 mennesker i Himlen, som skal sidde ved Jesus
trone og regere verden. Disse er særligt udvalgte, og udvælgelsen
tydeliggøres ved påske ritualet.

Resten får det evige liv på jorden. Vil du da ikke gerne have et
evigt liv ?

Pengepungen er ikke en speciel interesse Jehovas vidner har. Den deles
af religiøse world wide

Regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 04-09-06 11:22

Patruljen wrote:

> [...]
> tydeliggøres ved påske ritualet.
>
> Resten får det evige liv på jorden. Vil du da ikke gerne have et

vi er alle lig for vorherre - næsten da

et evigt liv - ellers tak da!

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-06 17:57

Patruljen skrev i news:1157363254.059599.227830@b28g2000cwb.googlegroups.com

[ ... ]
> Pengepungen er ikke en speciel interesse Jehovas vidner har. Den deles
> af religiøse world wide

Og pengegriske ateister og pseudopsykoanalytiske malka-jøder.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside