Flyve til Gerona (Spanien)
Fra : Allan Møller

Dato : 03-09-06 22:12

Jeg har forsøgt på flere websites at få oplyst en pris
på en flyvetur fra København til Gerona.
Det lykkes ikke rigtigt - jeg får at vide rejsen ikke kan bestilles.

Er der nogen som har et fif til hvordan jeg finder en pris på den tur som
skal
foregå i juni måned til næste år.
Hvor tidligt vil i vurdere at jeg skal bestille billetterne ?

Mvh. Allan

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-09-06 17:53

"Allan Møller" <spam@allanm.dk> wrote in

> Jeg har forsøgt på flere websites at få oplyst en pris
> på en flyvetur fra København til Gerona.
> Det lykkes ikke rigtigt - jeg får at vide rejsen ikke kan bestilles.

Sikkert fordi ingen flyselskaber mig bekendt flyver CPH-GRO.

Hvorfor får du så ikke en pris frem på en transit rejse? Sikkert fordi
det kun er lavprisselskaber der flyver på Girona, og de tilbyder ikke
transit rejser.

Du kan selv sammensætte en rejse ved at tjekke de flyselskaber der flyver
på Girona p.t.:

Air Catalunya, Air Scotland, Central Wings, Greece Airways, Jetair Fly,
Ryanair, Smart Wings, ThomasCook Air, ThomsonFly, Wizz Air og Transavia.
Deres respektive hjemmesider må du selv finde.

Umiddelbart vil jeg tro det smarteste er at tage via Gatwick, men det
finder du selv ud af. Det er billigt i pris men dyrt i tid at rejse
lavpris

> Hvor tidligt vil i vurdere at jeg skal bestille billetterne ?

Jo før jo billigere plejer at være devisen.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-10-06 20:00

Hej Kent!
Jeg vil foreslå dig, at du flyver med Sterling
http://www.sterling.dk/DA/flight fra København til Barcelona, Spanien.
Barcelona ligger 102 km. fra Girona ifølge Via Michelin
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm
Mvh. Jesper

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-10-06 20:34

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> wrote in

> Hej Kent!
> Jeg vil foreslå dig, at du flyver med Sterling
> http://www.sterling.dk/DA/flight fra København til Barcelona, Spanien.

For det første var det ikke mig der ville til Girona, men Allan Møller.

For det andet ønskede Allan udtrykkeligt at komme til Girona og ikke
Barcelona.

Og endelig fik Allan et råd om at tage via Gatwick og hvilke selskaber han
kunne vælge imellem. Mit bud er at Allan allerede sidder med en billet i
hånden nu her 1,5 måned efter han stillede spørgsmålet.

> Barcelona ligger 102 km. fra Girona ifølge Via Michelin
> http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm

Jeps. Sjovt nok kan det være billigere (og muligvis også hurtigere) at
flyve direkte til Girona via Gatwick.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-10-06 17:04

Hej Kent!
Undskyld for jeg overså, at det var Allan Møller, der stillede spørgsmålet
om hvordan han kommer med fly fra København til Girona. Jeg fandt et endnu
billigere rejsetilbud på en uge fra København til Girona over Hamborg og
Barcelona. Jeg vil anbefale Allan Møller, at rejse på DSB Orange Europa
http://www.dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1084399073386
til Hamborg d. 3 november og tage en overnatning på et vandrehjem og flyve
med Air Berlin http://www.airberlin.com/site/index.php?LANG=dk næste morgen
til Barcelona og tage toget til Girona
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.barcelona-tourist-guide.com/image-files/barcelona-metro-map.gif&imgrefurl=http://www.barcelona-tourist-guide.com/maps/barcelona-metro-map.html&h=715&w=1100&sz=30&tbnid=yZCdJjGyksn0zM:&tbnh=98&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dbarcelona%2Bmetro&start=1&sa=X&oi=images&ct=image&cd=1
og http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html Ved hjælp af det sidste link
kommer man til en side, hvor man kan se togpriser bl. a. Barcelona - Girona.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-10-06 17:42
Fra : Jesper Pedersen