Stones i Horsens
Fra : Max

Dato : 03-09-06 21:25

Hej

Publikum til Stones får en væsentlig bedre og højre lyd
end Madona's fik.

Mvh Max

Fra : Knud K. H.

Dato : 03-09-06 21:26

> Publikum til Stones får en væsentlig bedre og højre lyd
> end Madona's fik.

hvordan det?
pga. tv-optagelserne?

Fra : Max

Dato : 03-09-06 21:33

Hej Knud

> hvordan det?

PA anlæget lyder væsentlig bedre, jeg sider lige og lytter for
åbne vinduer, og vi kan faktisk ikke tale sammen her på
mit kontor på grund af musiken :)

Mvh Max

Fra : Knud K. H.

Dato : 03-09-06 21:41

> PA anlæget lyder væsentlig bedre, jeg sider lige og lytter for
> åbne vinduer, og vi kan faktisk ikke tale sammen her på
> mit kontor på grund af musiken :)

OK, mit indtryk var nemlig det samme, men mest på grund af de korte
klip der er blevet vist på TV. Desuden lød det halvfalsk da
hun sang,...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-09-06 22:25

Knud K. H. wrote:

> OK, mit indtryk var nemlig det samme, men mest på grund af de korte
> klip der er blevet vist på TV. Desuden lød det halvfalsk da
> hun sang,...

Det lød da heller ikke alt for godt det Jagger præsterede i slutningen af
TV-Avisen...

Søren

Fra : Knud K. H.

Dato : 03-09-06 22:45

> Det lød da heller ikke alt for godt det Jagger præsterede i slutningen af
> TV-Avisen...

Smag og behag. synes det lød som forventet og egentlig OK.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 22:46

On Sun, 3 Sep 2006 23:24:40 +0200, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Det lød da heller ikke alt for godt det Jagger præsterede i slutningen af
>TV-Avisen...

I bund og grund var det jo også fællessang på et plejehjem - Det lyder
sjælndent godt

/Alex

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-09-06 03:36

> On Sun, 3 Sep 2006 23:24:40 +0200, "Søren Nielsen"

> I bund og grund var det jo også fællessang på et plejehjem - Det lyder
> sjælndent godt
>
> /Alex

Hæ hæ
Jeg kan fortælle i denne sene nattetime, hvor jeg netop er kommet hjem fra
Horsens, at det var et brag af en koncert.
De overgik sig selv igen

Fra : F.Hansen

Dato : 04-09-06 05:11

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hæ hæ
> Jeg kan fortælle i denne sene nattetime, hvor jeg netop er kommet hjem fra
> Horsens, at det var et brag af en koncert.
> De overgik sig selv igen

Der var ellers stor fare for aflysning, pga blæst og gråvejr som får
gigten til at gå amok

Finn

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-09-06 08:47

"F.Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Der var ellers stor fare for aflysning, pga blæst og gråvejr som får
> gigten til at gå amok
>
> Finn

Har du aldrig hørt om lange underhylere og kamelulds bælter

Fra : Curlybone

Dato : 05-09-06 09:54

Max skrev:
> Hej
>
> Publikum til Stones får en væsentlig bedre og højre lyd
> end Madona's fik.
>
> Mvh Max

Grunden til at lyden til Stones var så meget bedre er simpelhen fordi
at Madonna havde kun havde lyd udstyr med til 45.000 mennesker og det
var til indendørs forbrug og Stones havde med til 150.000 mennesker
uden dørs det er jo lidt en forskel. :D Jeg bor ikke særlig langt væk
fra Stadion og kunne ikke høre Madonna men kunne helt klart høre
Stones. :)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-09-06 10:36

Curlybone skrev:
> [...]
> mennesker og det var til indendørs forbrug og Stones havde med til
> 150.000 mennesker uden dørs det er jo lidt en forskel.

Hvilket vel også berettiger den kritik af Madonna-koncerten, som
Ekstra Bladet fremsatte i den anmeldelse, som ellers blev så skarpt
kritiseret her i gruppen?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Curlybone

Dato : 05-09-06 10:39

Peter Brandt Nielsen sendte dette med sin computer:

> Hvilket vel også berettiger den kritik af Madonna-koncerten, som
> Ekstra Bladet fremsatte i den anmeldelse, som ellers blev så skarpt
> kritiseret her i gruppen?

Helt 100 kan kun give dig ret men mange klagede over at koncenten var i
horsens derfor det kan vi jo ikke gøre ved.. jeg synes det er fedt byen
for et godt omdømme jeg er næsten lige begyndt og skrive herinde for et
par dage siden så ved ikke hvad der er skrevet om madonna koncenten.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-09-06 06:08

"Curlybone" <mvr999@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden dørs det er jo lidt en forskel. :D Jeg bor ikke særlig langt væk
> fra Stadion og kunne ikke høre Madonna men kunne helt klart høre

Vindretningen alene, kunne gøre den forskel. Først i 60'erne kunne jeg høre
The Rocking Ghosts 6 Kilometer fra, hvor de optrådte, så sammenlignet med
dette, og hvis vindretningen havde været helt i vinkel... Så er det lige
før, jeg skulle kunne have hørt Rolling Stones, heroppe nord for Brønderslev
..

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-09-06 06:43

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dette, og hvis vindretningen havde været helt i vinkel... Så er det lige
> før, jeg skulle kunne have hørt Rolling Stones, heroppe nord for

Så er det dælme synd at vinden blæste i en forkert retning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-09-06 06:46

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> høre
> Brønderslev
>
> Så er det dælme synd at vinden blæste i en forkert retning

Ja det ærgrer da også mig

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 06-09-06 17:07

Hej Benny

> Vindretningen alene, kunne gøre den forskel. Først i 60'erne kunne
> jeg høre The Rocking Ghosts 6 Kilometer fra, hvor de optrådte, så

Nu bor jeg 200 meter fra pladsen, så vindretningen betyder ikke
alverden. Men jeg kan da fortælle at Stones uden problemer
kunne høres 20 km. væk.

Mvh Max