Stelnummer ???
Fra : Skydi

Dato : 03-09-06 20:10

Kan man ud fra stelnummer se om det er en 45er eller 30er man står med eller
hvordan kan man ellers se forskel.
Nu ved jeg godt nogen vil sige den ene kører stærkere end den anden men der
er jo også nogen der tuner deres 30er som en 45er.
Jeg vil bare gerne vide om det jeg har er en 30er eller 45er

Renè

Fra : morten c j

Dato : 03-09-06 21:46

Skydi wrote:
> [...]
> er jo også nogen der tuner deres 30er som en 45er.
> Jeg vil bare gerne vide om det jeg har er en 30er eller 45er

Hej René

På nogle modeller kan man ikke se forskel på en 30 eller 45 knallert.
Det eneste man kan gøre (og som jeg selv har gjort et par gange) er at
ringe til en forhandler/importør af det på gældende mærke og spørge der.

MvH Morten

--
Morten C. Johnsen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : Brian

Dato : 05-09-06 19:55

"morten c j" <mocj@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> På nogle modeller kan man ikke se forskel på en 30 eller 45 knallert.
> Det eneste man kan gøre (og som jeg selv har gjort et par gange) er at
> ringe til en forhandler/importør af det på gældende mærke og spørge der.

Kan du nævne nogle, hvor man kan og nogle, hvor man ikke kan? Og hvordan man
kender en 45'er fra en 30'er der, hvor man nu kan gøre det?

Fra : Sace

Dato : 11-09-06 16:46

Brian skrev:

> "morten c j" <mocj@jubii.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan du nævne nogle, hvor man kan og nogle, hvor man ikke kan? Og hvordan man
> kender en 45'er fra en 30'er der, hvor man nu kan gøre det?

På Suzuki katana ved jeg at der står 30km i stellet, så det er ikke
til at tage fejl af på den model.