Nicholas cage i Godfather III?
Fra : Kenned

Dato : 03-09-06 17:49

Hey
Er der nogen der kan fortælle mig hvilken rolle Nicolas Cage spiller i
Godfather III? Synes ikke jeg kan finde ham nogen steder...
I det her tilfælde bliver jeg også svigtet af IMDB....

Han er med på credit listen til sidst, men ikke som hvad?

Kenned

Fra : Carl Drud

Dato : 03-09-06 18:03

http://us.imdb.com/title/tt0099674/fullcredits

> Han er med på credit listen til sidst, men ikke som hvad?

Executive producer.

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 18:13

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> http://us.imdb.com/title/tt0099674/fullcredits

> Executive producer.

Det er ikke Nicolas Cage, men Nicolas Gage, som er executive producer på
filmen

Fra : Kenned

Dato : 04-09-06 17:52

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> http://us.imdb.com/title/tt0099674/fullcredits

> Executive producer.

Ok jeg gir mig... havde vist overset at vi var startet på producere.
Var godt klar over Cage's slægtskab med Ford Copolla og derfor tænkte jeg at
det jo kunne være han havde fedtet sig til en lille bi rolle.....
Tak for svaret

Kenned

Fra : Carl Drud

Dato : 03-09-06 18:26

Trix wrote:

> Det er ikke Nicolas Cage, men Nicolas Gage, som er executive producer på
> filmen

Heh, det er det også

Carl

Fra : Morten Wartou

Dato : 03-09-06 18:53

Kenned wrote:
> [...]
> Godfather III? Synes ikke jeg kan finde ham nogen steder...
> I det her tilfælde bliver jeg også svigtet af IMDB....

Han spiller intet. Han aflagde prøve til Vincents rolle, men blev afvist. I
det tilfælde var der ikke meget nepotisme i hans onkel, Francis Ford
Coppola. :)

> Han er med på credit listen til sidst, men ikke som hvad?

Som andre har nævnt, er det Nicolas Gage. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kenned

Dato : 04-09-06 17:53

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:44fb165f$0$20336$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Han spiller intet. Han aflagde prøve til Vincents rolle, men blev afvist.
> I det tilfælde var der ikke meget nepotisme i hans onkel, Francis Ford
> Coppola. :)

Det havde da osse været synd for filmen.

Kenned

Fra : Basil

Dato : 04-09-06 19:24

Kenned skrev den 04-09-2006:
> [...]
> meddelelse news:44fb165f$0$20336$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det havde da osse været synd for filmen.

Det vil jeg give dig ret i.
I det hele taget er det en meget skidt efterfølger til så briliante
film som nr. 1 og nr. 2 er, men hvis Cage havde været med i nr. 3,
havde den været endnu mere skandaløs.
Kai

Fra : Anders

Dato : 05-09-06 22:23

> [...]
> I det hele taget er det en meget skidt efterfølger til så briliante film
> som nr. 1 og nr. 2 er, men hvis Cage havde været med i nr. 3, havde den

Sikke en gang krukket ævl. Godfather III er sgu da en pissegod film!

-Anders

Fra : Basil

Dato : 06-09-06 05:23

Anders formulerede tirsdag:

> Sikke en gang krukket ævl. Godfather III er sgu da en pissegod film!
>
> -Anders

Sikkert efter din smag, men ikke efter min.
Jeg synes det ligner noget der er blevet lavet kun for at betale et
afdrag på huset, eller noget i den stil.
Kai

Fra : Anders

Dato : 06-09-06 23:29

> Sikkert efter din smag, men ikke efter min.
> Jeg synes det ligner noget der er blevet lavet kun for at betale et afdrag
> på huset, eller noget i den stil.
> Kai

Ja, det fatter jeg simpelthen ikke...

-Anders

Fra : Brian P

Dato : 09-09-06 15:34

Anders wrote:

> Ja, det fatter jeg simpelthen ikke...

Well, prøv at se filmene igen. Godfather 3 er helt klart ikke nogen
god film, hverken i sammenligning eller som selvstændig film.