Nazi patruljen
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-09-06 11:44

I de senere uger har gruppen set en kraftig fordømmelse af psykoguruen Cyril
Malka, pga hans misbrug af denne gruppe og det psykopati der følger i
kølvandet på disse mega-egoer. Imidlertid vier det sig at en hovedkræfterne
bag anti Malka kampagnen er ekstrem antisemit og kryptonaz... og man
spekulerer i sit stille sind hvem mon har glæde af at antiMalka kampagnen
bliver druknet med fascistoidt jødehad?. Ja jeg tror at er der en der sidder
trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.

Patruljen gå hjem vi er ikke en nazistisk hadgruppe hvor du kan missionere.

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 11:55

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.
>
> Patruljen gå hjem vi er ikke en nazistisk hadgruppe hvor du kan missionere.

Kære Poul Nielsen.

Er du venlig at definere anti - semitisme ?
Kryptonaz ?

Hvor kan du påvise hverken det ene eller det andet ?

På hvilken baggrund beskylder du mig for facistoidt jødehad ?

Slår du terninger om dine anklager ?

Svar udbedes !

Regards Bruun

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-09-06 12:13

Poul Nielsen skrev:
> [...]
> bliver druknet med fascistoidt jødehad?. Ja jeg tror at er der en der sidder
> trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.

Der er selvfølgelig også en anden person, man kunne have mistænkt, da
visse skribenter, herunder denne "Patruljen"(?) har haft ganske
påfaldende travlt med at snakke om ham på det seneste.

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-09-06 13:14

meddelelse news:44fab850$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> visse skribenter, herunder denne "Patruljen"(?) har haft ganske
> påfaldende travlt med at snakke om ham på det seneste.

Det er muligt jeg så blot på "hvem" der kan have glæde af at afspore
debatten med indlæg der har nazistiske undertoner og her kommer Cyril ind på
en flot førsteplads IMHO og så kan de efterfølgende gøre gældene at indlæg
imod dem er nazitisk propaganda et kløgtigt træk IMHO.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-09-06 13:43

Poul Nielsen skrev:
> [...]
> en flot førsteplads IMHO og så kan de efterfølgende gøre gældene at indlæg
> imod dem er nazitisk propaganda et kløgtigt træk IMHO.

Ja, vi kan i hvert fald sagtens blive enige om at der tydeligvis fiskes
efter antisemitistiske synspunkter eller i hvert fald erklæret støtte
til antisemitiske synspunkter. Det er simpelthen bare for åbenlyst til
at være særligt intelligent "trolleri".

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 12:16

Anders Peter Johnsen wrote:

> Der er selvfølgelig også en anden person, man kunne have mistænkt, da
> visse skribenter, herunder denne "Patruljen"(?) har haft ganske
> påfaldende travlt med at snakke om ham på det seneste.

Jeg må tilstå. Dine overføringsmekanismer ud i konspirationsteorier
og din evne til at se netop konspirationsteorier,hvor der ingen findes,
kunne få mig til at mene, snart, at du har et behov for at få talt
tingene igennem med et kløgtigt hoved, Anders

Regards Bruun

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-09-06 14:02

Patruljen skrev:

> [...]
> kunne få mig til at mene, snart, at du har et behov for at få talt
> tingene igennem med et kløgtigt hoved, Anders

Som et godt amerikansk ordsprog lyder: "You're not paranoid if they're
really out to get you!"

Du er allerede andetsteds blevet præsenteret for rigelig dokumentation
på, hvordan denne gruppe er blevet hærget af en bestemt person, som
netop skrev under adskillige forskellige brugernavne. I lyset af dette
får jeg i stigende grad svært ved at tage dig og dine skriverier særligt
seriøst, da du alene synes opsat på provokation kampoufleret under
påstået ønske om en "videnskabelig" diskussion af antisemitisk
propaganda i relation til psykiatribrugere(!?)som du altså af
uransagelige årsager åbenbart mener bør finde sted i en
kristendomsgruppe: Det hænger simpelthen bare ikke logisk sammen...

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 15:28

Patruljen wrote:

> [...]
> kunne få mig til at mene, snart, at du har et behov for at få talt
> tingene igennem med et kløgtigt hoved, Anders

det har andre vidst længe!!!

- anders, for faen - du var jo IKKE hjemme hos mor og få noget sund mad
og sol på kinderne.......

og dine sure sokker ligger garanteret sadigvæk og flyder på
kollegieværelsets gulv.

få nu det speciale overstået, så du ka komme videre i livet.

der er heller ingen kvinder de vil ha en der sidder der på revalidering
og ser ud til aldrig at blive færdig med studiet. Altså, kvinder vil ha
mænd der kan forsørge dem!!

men dit problem er måske når det kommer til stykket at du er til mænd -
puhe, i så flad kan det nok ellers være at din gamle gnavne far får et
hjerteanfald af de helt store.

det var slemt da han fandt ud af at du ikke ville drive gården
det var værre da du ville læse på universitet
og hvis du osse er til mænd

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-09-06 15:42

B æ 9 skrev:
> Patruljen wrote:

Der er en vist hel del ting, du har tydeligt må have misforstået i alle
dine direkte mærkelige uforskammede udfald imod mig, min kære ven:

- Undertegnede er ikke på revalidering og har aldrig nogensinde modtaget
andre offentlige ydelser fra end sin remæssige SU.

- Jeg bor ikke på kollegie, men i lejlighed.

- Min far, som du så kækt snakker om, har været død i over 10 år.

- Han var i øvrigt ikke bondemand med egen gård, men derimod jurist i
Skattevæsenet: Min mor bor stadig i det rækkehus, de i sin tid købte
sammen her i Værløse.

- Og nej, jeg er næppe homoseksuel (som om dèt ellers overhovedet ragede
dig eller nogen som helst andre?)

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 15:49

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> sammen her i Værløse.
>
> - Og nej, jeg er næppe homoseksuel (som om dèt ellers overhovedet ragede

øv - så røg den konspirationsteori....

Hmmm . jurist ved skattevæsenet? lidt sur må han da ha været så

i øvrigt kan jeg hygge mig over at du skriver at du _næppe_ er homoseksuel.

ka du bestemme dig?

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-06 15:51

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse
> i øvrigt kan jeg hygge mig over at du skriver at du _næppe_ er
> homoseksuel.
>
> ka du bestemme dig?

Mennesker er multiseksuelle

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-09-06 16:09

ThomasB skrev:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Mennesker er multiseksuelle

Ja, sådan er den herskende moderne teori inden for sexologien i hvert
fald: Det er desuden også rimeligt letgennemskueligt, hvordan denne "Bæ
9" ville have valgt at fortolke en kategorisk afvisning...

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 16:21

Anders Peter Johnsen wrote:

> Ja, sådan er den herskende moderne teori inden for sexologien i hvert
> fald: Det er desuden også rimeligt letgennemskueligt, hvordan denne "Bæ
> 9" ville have valgt at fortolke en kategorisk afvisning...

nu skal du jo så først bage på mig før jeg kan afvise dig

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 16:19

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Mennesker er multiseksuelle

mener du: et hul er et hul......

det er der sku ikke meget klasse over

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 12:52

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.
>
> Patruljen gå hjem vi er ikke en nazistisk hadgruppe hvor du kan missionere.

Der missioneres ikke det mindste. Hvor kan du påvise den
misionsvirksomhed, mon?

Jeg har tidigere skrevet.
Jeg sidder og har samtalegrupper, hvor religiøse emner regelmæssigt
spiller en rolle.
Herunder vrangforestillinger.

Skal du overbevise en person med Aspergers syndrom med særinteresser
ud i religiøse emner, herunder især, den jødiske tro, skal du være
særdeles " velbevæbnet " med
solide argumenter. Der er formentlig ikke meget vedkommende ikke har
læst

Her er rejst en række spørgsmål, som jeg sidder med.

At det ikke er muligt, at rejse spørgsmål, med det formål at "
høste " eller kollekte
solide argumenter og realitetskorrigering, uden beskyldninger om :

Nyttig idiotisk, psykopatisk, neo - nazistisk, racistisk paranoid,
konspirations teoritisk karakterafvigelse.

Fortæller unægtelig en del om både emnets angstfremkaldende karakter
for visse personer, med interesse ud i religiøse emner.
Dertil deres evne til at undvige en lødig og sober dialog. Og ikke
meget andet

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 14:02

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> efter antisemitistiske synspunkter eller i hvert fald erklæret støtte
> til antisemitiske synspunkter. Det er simpelthen bare for åbenlyst til

Jamen Anders.
Nu demonstrerer du ikke alene dine paranoide konspirations fantasier.
Nu er du overgået til direkte hallucinationer.

Hvor finder du erklæret støtte til racistiske / anti - semitiske
synspunkter?
Henvis venligst ?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 14:09

Anders Peter Johnsen wrote:

> Som et godt amerikansk ordsprog lyder: "You're not paranoid if they're
> really out to get you!"

Se. Nu fik du beskrevet, flot ovenikøbet, at du ikke kender de
begreber, du anklager og slår andre mennesker med. Du har tidligere
kaldt mig asperger.
Aspergers syndrom har ingenting med psykiatrien at gøre, medmindre der
er tale om comorbiditet, alltså psykiatriske tillægsdiagnoser. Det
var en ting.

En anden er. At traumatiserede mennesker har det med at generalisere.
Eksempel. Min kæreste var dum. Alle kvinder er dumme.

Den tredie og sidste ting er et spørgsmål.
Er det CIA eller FBI, du mener er ude på af få dig ?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 15:11

Poul Nielsen wrote:

Bare lige for at udpensle grundlaget for konspirationsteorien on Nazi -
Patruljen

Jeg har været frivillig gennem DAKIV. Arbejdet i kibutz Haòn ved
Tiberias sø.
Jordan dalen.

En anti - semitisk, neo - nazistisk, god jødehader der arbejder gratis
som støtte for en Israelsk/Dansk venskabsforening.
Tror du også, jeg havde armbind og kasket på, mens jeg arbejdede i
markerne ?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 15:12

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-09-06 20:24

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Patruljen wrote:
> [...]

> som støtte for en Israelsk/Dansk venskabsforening.
> Tror du også, jeg havde armbind og kasket på, mens jeg arbejdede i

Og lad os lige få det på det rene du er ikke antisemit/nazist/jødehader??
med de indlæg du skriver, men derimod en person der elsker jøder, du må jo
tro at vi fuldstændigt evnesvage.

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 20:33

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> med de indlæg du skriver, men derimod en person der elsker jøder, du må jo

Nu skrev jeg ikke, at jeg elskede jøder. Hallucinerer du nu også ?

Nej. efterhånden er der næppe tale om tro. Begavelsen er ikke
iøjenfaldende.
Eksemplerne taler deres ydelige sprog. Skal jeg flette dig en papirshat

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 22:08

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> med de indlæg du skriver, men derimod en person der elsker jøder, du må jo

Svage ud i evner. Jo. du

Hvis du havde lavet lidt research, inden du kom med anklager om jøde -
had, anti - semitisme. Ville du finde en ganske pro - jødisk holdning
i debatten eksempelvis 6. august. Ville en person Heilè i sin fritid,
og forsvare jøder i debatter ?

Helt ærligt. Der mangler lidt celle virksomhed. Og blot et par
tilnærmelsesvise argumenter. Lidt omtanke og research. Indtil videre
kan siges, at du ganske enkelt lyver.

Gør kristne det og får syndsforladelse om søndagen, så ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-09-06 22:27

[...]

Jamen er du da ikke kristen eller er du jøde?

Fra : B æ 9

Dato : 04-09-06 07:00

Patruljen wrote:

> Gør kristne det og får syndsforladelse om søndagen, så ?
>
> Venlig hilsen Bruun

du har nu mødt poul nielsen - overjegenes overjeg - endnu et eksempel på
hvordan hellighed og tyranni følges.

Fra : ThomasB

Dato : 04-09-06 13:37

> du har nu mødt poul nielsen - overjegenes overjeg - endnu et eksempel på
> hvordan hellighed og tyranni følges.

LOL

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-06 14:32

Patruljen skrev i news:1157317685.968113.38830@i3g2000cwc.googlegroups.com

[ ... ]
> [...]
> kan siges, at du ganske enkelt lyver.
>
> Gør kristne det og får syndsforladelse om søndagen, så ?

Havde du nu lavet lidt research ville du ikke beskylde ham for at være
kristen!

Så indtil videre kan det siges, at du ganske enkelt lyver.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 05-09-06 18:49

Andreas Falck wrote:
> [...]
> kristen!
>
> Så indtil videre kan det siges, at du ganske enkelt lyver.

så for faen - der vågnede andresen sku

Fra : Patruljen

Dato : 03-09-06 22:40

Poul Nielsen wrote:
> [...]
>
> Gør kristne det og får syndsforladelse om søndagen, så ?
>
> Venlig hilsen Bruun
>
> Jamen er du da ikke kristen eller er du jøde?

Du vil tilsyneladende gerne kontrolere dialogen. Som en slags
forhørsleder eller
katolsk præst fra middelalderen.

Dette er intet forhør, Kurt. Og du er blot en ynkelig løgner.
Spørgsmålet lød. Får du syndsforladelse om søndagen ?

Det er klædeligt i en dialog, at man svarer på spørgsmål, inden man
spørger.
Kender du til begrebet, samtaler, dialog eller almindelig
kommunikation?

Regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 04-09-06 07:01

Patruljen wrote:

> Du vil tilsyneladende gerne kontrolere dialogen. Som en slags
> forhørsleder eller
> katolsk præst fra middelalderen.

touché

Fra : Search an destroy

Dato : 03-09-06 23:30

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.
>
> Patruljen gå hjem vi er ikke en nazistisk hadgruppe hvor du kan missionere.

Anders Johnsen og Poul Nielsen har i fælleskab fundet sandheden.
Her er billederne af Patruljen i fuld aktion. Se dem her.

http://www.zundelsite.org/english/antiprop/hitler_pervert/index.html

Ved hjælp et fantastisk gravearbejde i Hr. Bruuns fortid, er det
lykkedes.
Gud være lovet.

Thor

Fra : B æ 9

Dato : 04-09-06 07:04

Search an destroy wrote:

> [...]
>
> http://www.zundelsite.org/english/antiprop/hitler_pervert/index.html
>
> Ved hjælp et fantastisk gravearbejde i Hr. Bruuns fortid, er det

hende der står til højre for ham med kosten under næsen, er det så
anders eller poul - og hvem af dem er det der sidder på tønden og læser
kristeligt dagblad

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-09-06 21:59

"Search an destroy" <Den_klogeste@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Nå det var det Hitler lavede nede i bunkeren, ja så tror da pokker at han
tabte krigen.

Fra : Search an destroy

Dato : 03-09-06 23:33

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.
>
> Patruljen gå hjem vi er ikke en nazistisk hadgruppe hvor du kan missionere.

Vi har fundet sandheden om Patruljen og Brunn, meddeles det fra Poul
Nielsen og Anders Johnsen. Det er Mosegård, som har købt en ny hat og
skjorte.

Se den sandheden her.

http://www.zundelsite.org/english/antiprop/hitler_pervert/index.html

Priset være Poul og Anders. De har bragt lyset.

Thor

Fra : Search an destroy

Dato : 03-09-06 23:53

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> en flot førsteplads IMHO og så kan de efterfølgende gøre gældene at indlæg
> imod dem er nazitisk propaganda et kløgtigt træk IMHO.

Det lykkedes Poul at få et glimt af Patruljen. Efter samarbejde med
kunstnere produceredes tegninger. Takket være anonyme opkald er
Patruljens rette navn
endeligt fastslået

http://www.zundelsite.org/english/antiprop/hitler_pervert/index.html

Se tegningerne her

Thor

Fra : Search an destroy

Dato : 03-09-06 23:59

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> trækker sig i skægget af grin, så må det være Hr Malka.
>
> Patruljen gå hjem vi er ikke en nazistisk hadgruppe hvor du kan missionere.

Poul fik et glimt af Patruljen og efter samarbejde med lokale kunstnere
kom disse tegninger ud.
Efter anonyme henvendelser lykkedes det at fastslå Patruljens person,
da der indløb henvendelser om samme form for aktivitet i Patruljens
baghave.

Se tegningerne her.

http://www.zundelsite.org/english/antiprop/ugly_germans/index.html

Thor

Fra : Patruljen

Dato : 05-09-06 22:59

Andreas Falck wrote:
> [...]
> kristen!
>
> Så indtil videre kan det siges, at du ganske enkelt lyver.

Så, Andreas. Slap af. Træk vejret dybt.

Når du beskylder andre for at lyve, så gør det på et solidt
grundlag. For dit vrøvl, er nemt at pille fra hinanden. Står der at
manden er kristen ? Nope.

Der formuleres et spørgsmål, som sædvanligvis ikke besvares, korrekt
?
Hvad syntes du egentlig der står, så ?

Der forespørges til om kristne gør sådan ? Det er ikke en sætning
der konkluderer at manden er kristen. Vel, Andreas ?

Havde han svaret, måtte svaret nødvendigvis også afgøre, hvorvidt
han er eller ej.
Meeen. Manden er hævet over spørgsmål. Eller lødige begrundelser.

Regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 11:15

Patruljen skrev i news:1157493535.479407.276490@h48g2000cwc.googlegroups.com

[ ... ]
> Når du beskylder andre for at lyve,

Nåh ja, - det er jo kun malkaerne, og så lige Bruun-Patruljen, der godt må
beskylde andre for at lyve. Når nøjagtig samme sætning sendes retur går der
Britt-agtig selvsving i kadaveret.

Begynder du snart, i lighed med Henrik Blunck Vestergaard, at lovprise
Malkaerne og støtter op om deres opfordring til psykisk syge om at begå
selvmord?

Fra : B æ 9

Dato : 06-09-06 15:42

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Begynder du snart, i lighed med Henrik Blunck Vestergaard, at lovprise
> Malkaerne og støtter op om deres opfordring til psykisk syge om at begå

det var da ellers en fremragende ide, bortset fra at denne gruppe ville
bli halveret

hvad så - hvorn går det med jørgen?

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 09:46

B æ 9 wrote:

> så for faen - der vågnede andresen sku

Måske er han vågen. Det er ikke nemt at afgøre
Detder kunne ligsågodt foregå i søvne....

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 14:03

Andreas Falck wrote:
> [...]
> beskylde andre for at lyve. Når nøjagtig samme sætning sendes retur går der

Andreas. Du behøver ikke inddrage malkaerne i dether. Jeg har ikke den
ringeste anelse om, hvem de beskylder for hvilke løgne.

Tilgengæld ved jeg så, på hvilket grundlag, jeg konstaterer vidal
som anklagende løgner.
Og det er som helt korrekt. Vidal lyver for at komme til at kunne
anklage....

Hvorimod dine venlige kristne ytringer, som ovenstående ( Briit -
agtig selvsving i kadaveret) hovedsageligt er begrundede i mangel på
læsefærdigheder, så får du svar som tiltalt.

Skulle du ikke prøve at dressere hjernecellerne væk fra sylteagtige,
blævrende tilstande og lære at læse, korrekt, før du udslynger
anklager?

Nu kender jeg da lidt til kristendom. Man havde også de særeste
afgørelser i heksetests,
når det skulle afgøres om nogen skulle ristes. Så hvorfor ikke
tilføje manglende færdigheder ud i almindelig læsning, som baggrund
for at kunne anklage. Andre.

Hilsen Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-09-06 17:59

Patruljen skrev i news:1157547772.168047.73570@d34g2000cwd.googlegroups.com

[... ]
> Tilgengæld ved jeg så, på hvilket grundlag, jeg konstaterer vidal
> som anklagende løgner.
> Og det er som helt korrekt. Vidal lyver for at komme til at kunne
> anklage....

Tja, du er nu ret hurtig, sådan lidt a la malkansk, til at beskylde andre
for at lyve når du ikke er enige i deres konklussioner. Det er ret
indlysende at du har pådraget dig et Malka-syndrom. Få det seriøst behandlet
inden du ender som Henrik Blunck Vestergaard med tilnavnet malka-vovsen.

[ ... ]
> Nu kender jeg da lidt til kristendom.

Næppe noget der er valid.

Fra : Vidal

Dato : 06-09-06 21:53

Patruljen wrote:

> Tilgengæld ved jeg så, på hvilket grundlag, jeg konstaterer vidal
> som anklagende løgner.
> Og det er som helt korrekt. Vidal lyver for at komme til at kunne
> anklage....

Anklagende løgner? Vil du ikke citere mig direkte,
så jeg kan finde ud af, hvad du taler om?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 07:06

Vidal wrote:

> Anklagende løgner? Vil du ikke citere mig direkte,
> så jeg kan finde ud af, hvad du taler om?

dokumenter.....LOL

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 10:37

Patruljen skrev i news:1157547772.168047.73570@d34g2000cwd.googlegroups.com

[ ... ]

Og du er tilsyneladende stadig så hjernedød at du ikke har fattet at det er
meget dårlig netikette at placere personnavne i emnefeltet!

Det siger temmelig meget om dig og din underlødige adfærd.

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:10

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 21:40

Andreas Falck wrote:
> [...]
> inden du ender som Henrik Blunck Vestergaard med tilnavnet malka-vovsen.

Det er et religiøst privilegie, ikke at kunne begrunde eller forklare
hverken, deres antagelser og fantasier om verden, eller deres fantasier
og anklager mod medmennesker. Religiøse har til enhver tid haft " the
upperhand ", når det drejer sig om, at stene, brænde eller sende
mennesker, der ikke er enige til helvede.

Jeg ved fint, hvor Vidal omgår sandheden med lette løbesko. Det gør
Vidal også.

Men nu drejede dialogen, her, sig ikke om Vidal. Men om dig. Og dine
anklager på baggrund af ingenting. Som sådan er du da et herligt
eksempel på aktiv religionsudøvelse.

De øvrige ord og selvopfundne begreber. " malka - syndrom, malka -
vovse osv. Understreger vel blot din næstekærlige sjæl. Er det noget
i øver jer i ?

Regards Bruun

Fra : Vidal

Dato : 06-09-06 22:14

Patruljen wrote:

> [...]
> upperhand ", når det drejer sig om, at stene, brænde eller sende
> mennesker, der ikke er enige til helvede.

Hvis man ser sådan på det, kan man hverken begrunde
eller forklare underbevidstheden. Send mig et billede
af underbevidstheden, så sender jeg dig et signeret
foto af Gud.

> Jeg ved fint, hvor Vidal omgår sandheden med lette løbesko. Det gør
> Vidal også.

Jeg tvivler efterhånden på, at du kan eller vil
sandsynliggøre din påstandom mit forhold til
sandheden.

> Men nu drejede dialogen, her, sig ikke om Vidal.

Det gør den efterhånden for dig, er jeg kommet lidt
for tæt på sandheden om dig?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 07:08

Vidal wrote:

> [...]
> sandsynliggøre din påstandom mit forhold til
> sandheden.

> Det gør den efterhånden for dig, er jeg kommet lidt

kan du dokumentere det - hvem siger det, for du siger jo ikke noget
andet end hvad andre har sagt

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 07:02

Patruljen wrote:

> [...]
>
> De øvrige ord og selvopfundne begreber. " malka - syndrom, malka -
> vovse osv. Understreger vel blot din næstekærlige sjæl. Er det noget

Ork - vidal, andreas, anders og et par stykker mere kunn være blevet
nogle fremragende fundamentalistiske muslimer hvis det ikke var fordi de
var født et andet sted på et andet tidspunkt

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 10:34

B æ 9 skrev i news:44ffb5d4$0$3523$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> Ork - vidal, andreas, anders og et par stykker mere kunn være blevet
> nogle fremragende fundamentalistiske muslimer hvis det ikke var fordi de
> var født et andet sted på et andet tidspunkt

Nu er det nærmere dig, Britt-Patruljen og Cyril-Destroy og et par stykker
mere der udviser muslimfundamentalistisk afsporet adfærd.

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:09

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Nu er det nærmere dig, Britt-Patruljen og Cyril-Destroy og et par
> stykker mere der udviser muslimfundamentalistisk afsporet adfærd.

dokumentation - du kan da ikke slynge den slags ud uden at dokumentere det!

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 20:14

B æ 9 skrev i news:45005222$0$3485$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]> dokumentation -

Jeres egne sprudlende indlæg

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 15:01

B æ 9 wrote:

> Ork - vidal, andreas, anders og et par stykker mere kunn være blevet
> nogle fremragende fundamentalistiske muslimer hvis det ikke var fordi de
> var født et andet sted på et andet tidspunkt

Jeg er ikke fundamentalist.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:25

Vidal wrote:

> Jeg er ikke fundamentalist.

og hvordan vil du så bevise det?

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 19:52

B æ 9 wrote:

> og hvordan vil du så bevise det?

Det har jeg ingen intentioner om.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 06-09-06 22:09

Fra: Vidal - se profilen
Dato: Ma. 4 Sep. 2006 13:37
E-mail: "Vidal" <vii...@gmail.com>
Grupper: dk.livssyn.kristendom
Ikke bedømt endnuVurdering:
vis valgmuligheder
Besvar | Svar til forfatter | Videresend | Udskriv | Individuelt
indlæg | Vis oprindelig | Rapporter krænkelse | Find beskeder fra
denne bruger

Peter Westh wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Se
> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion

I diskussion med Patruljen gælder Wikipedia ikke.

De skumle bagmænd, der styrer den, har (skjulte?) politiske
motiver.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Tja. Villy Dalsgaard. Anklagende på løgnagtigt grundlag.

Regards Bruun

Fra : Vidal

Dato : 06-09-06 22:23

Patruljen wrote:

> [...]
> denne bruger

> I diskussion med Patruljen gælder Wikipedia ikke.
>
> De skumle bagmænd, der styrer den, har (skjulte?) politiske

Og hvor er løgnen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 07:08

Vidal wrote:

> Og hvor er løgnen?

kan du underbygge dit spørgsmål med nogle henvisninger?

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 15:02

B æ 9 wrote:

Vidal:

> kan du underbygge dit spørgsmål med nogle henvisninger?

Skal det være strengt videnskabelige henvisninger?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Search an destroy

Dato : 07-09-06 00:58

Vidal wrote:

> [...]
> sandsynliggøre din påstandom mit forhold til
> sandheden.

> Det gør den efterhånden for dig, er jeg kommet lidt

du kommer sgu da ikke tæt på nogetsomhelst,mand...LOL

han har naglet dig som løgenr og det har han helt ret i.
du er en gemen og led løgner, villy

du er totalt jordet af patruljen, mand. hahahaha

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 07:15

Search an destroy wrote:

> du kommer sgu da ikke tæt på nogetsomhelst,mand...LOL
>
> han har naglet dig som løgenr og det har han helt ret i.
> du er en gemen og led løgner, villy
>
> du er totalt jordet af patruljen, mand. hahahaha

det er vi mange der godt kan se, blot ikke vidal

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 10:33

B æ 9 skrev i news:44ffb8ea$0$3520$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> det er vi mange der godt kan se, blot ikke vidal

Tal for dig selv. Dit "vi" dækker nok ikke over meget mere end dig og de
øvrige ganske fåtallige malka-kloner.

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 14:59

B æ 9 wrote:

> det er vi mange der godt kan se, blot ikke vidal

Jaja, jeg ved godt, jeg har været hård ved dig
ind i mellem. Tag det som en mand. Er det den om
reklametegning, der svier?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 14:58

Search an destroy wrote:

> han har naglet dig som løgenr og det har han helt ret i.
> du er en gemen og led løgner, villy
>
> du er totalt jordet af patruljen, mand. hahahaha

Jeg tror, jeg vil opfinde et alias til at forsvare
min ære.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 08:47

Patruljen wrote:

> [...]

> motiver.

> Tja. Villy Dalsgaard. Anklagende på løgnagtigt grundlag.

Det gør jeg nu ikke. Jeg tænkte på din tråd i dk.politik om
wikipedia.

Det kan godt ske, jeg har misforstået den. Hvis du ikke
har været på nettet før og ikke kender wikipedia, er det
klart, du undrer over dens natur.

Når man ser hvilke emner, du ellers har taget op: er wikipedia
troværdig, protokollerne er ikke et falsum, hvor mange døde
i koncentrationslejrene, er jødernes Gud Satan selv, så tegner
der sig et billede for de fleste af, hvem du er som person.

Men som sagt, hvis du er ny på usenet og faktisk spørger
i god tro, kan sagen vel godt stille sig anderledes?

Mit gæt på, hvem du er, var nok, at du var en en ellers
kendt person, der ville muntre sig med lidt 'kookeri' med
diverse alias'er.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 15:35

Vidal wrote:

> Jeg tror, jeg vil opfinde et alias til at forsvare
> min ære.

Gør det, det er godt for selvtilliden

regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 16:09

Patruljen skrev i news:1157639699.002566.190420@m73g2000cwd.googlegroups.com

[ ... ]
> Gør det, det er godt for selvtilliden

Ja, det ved du og Malkaerne jo alt om!

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 19:50

Patruljen wrote:

> Gør det, det er godt for selvtilliden

Så er det ikke sært, du sprudler.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 15:40

Vidal wrote:

> [...]
> i koncentrationslejrene, er jødernes Gud Satan selv, så tegner
> der sig et billede for de fleste af, hvem du er som person.

Wikipedias troværdighed er ren kildekritik. Jeg kender det ikke. Jeg
kunne se, at ting var med og meget velbeskrevne. Andre udeladt eller
spinkelt beskrevet.
At Bo Warming er med. Umiddelbart sære prioiteringer. Der kom en
forklaring i tråden, hvor jeg stillede spørgsmål....

> [...]
>
> Mit gæt på, hvem du er, var nok, at du var en en ellers
> kendt person, der ville muntre sig med lidt 'kookeri' med

Jeg er så ny på usenet, som du ser i min profil. Og kendte ikke
nævneværdigt til eksistensen...

Regards Bruun

Regards Bruun

Fra : Vidal

Dato : 07-09-06 19:54

Patruljen wrote:

> Jeg er så ny på usenet, som du ser i min profil. Og kendte ikke
> nævneværdigt til eksistensen...

Hehe, man er aldrig ældre end sit seneste alias.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 15:43

Vidal wrote:
> [...]
Jeg er ikke fundamentalist ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok

Regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 16:11

Patruljen skrev i news:1157640179.422009.144740@e3g2000cwe.googlegroups.com

[... ]
> Regards Bruun

Alle de her ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var i overskud. Du
kan gemme dem og bruge dem én ad gangen i kommende indlæg.

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:30

Patruljen wrote:

> Jeg er ikke fundamentalist ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Ok
>
> Regards Bruun

rolig nu - når jeg taler om et par stykker mere, mener jeg de gamle sure
mænd

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 16:52

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Alle de her ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var i overskud. Du
> kan gemme dem og bruge dem én ad gangen i kommende indlæg

Det skuffer mig lidt, at du ikke også har talt dem, Andreas.

Kom nu over i selvhjælps - gruppen.

Der er fundet et motto til gruppen.

It is the way of a dog that if he is hit by a stone he bites
a fellow dog, The Zohar

Regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-06 18:00

Patruljen skrev i news:1157644292.197989.6840@i3g2000cwc.googlegroups.com

[ ... ]
> Kom nu over i selvhjælps - gruppen.

Kun du ikke længere holde ensomheden ud derovre? Du kunne jo mødes med din
makker Malka.

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:36

Andreas Falck wrote:
> Patruljen skrev i news:1157644292.197989.6840@i3g2000cwc.googlegroups.com
>
> [ ... ]
>

> Kun du ikke længere holde ensomheden ud derovre? Du kunne jo mødes med
> din makker Malka.

nåh - i før sagde du i din arrigskab at han var ensom derovre

- smæk - ksat dine hæmninger væk

Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 20:13

Vidal wrote:

> Hehe, man er aldrig ældre end sit seneste alias.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Nja, Villy. Du er ikke fundamentalist. Meen du er urokkelig i din
mistro

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 08-09-06 11:19

Andreas Falck wrote:
> B æ 9 skrev i news:45005222$0$3485$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> [ ... ]> dokumentation -
>
> Jeres egne sprudlende indlæg

Nja. Det hjælper formentlig ikke at fortælle, at du selv startede.

Måske er det mest interessante så. Hvem kan stoppe ?

Regards Bruun