Kør og lej selv - Avoriaz skiferie
Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 03-09-06 11:18

Vi er en gruppe på 12 (børn og voksne), der agter at køre selv til Frankrig
i uge 7, 2007. Vi er trætte af at betale store beløb til rejseselskaberne
for en masse ydelser, vi ikke skal bruge - bl.a. guides. Defor vil vi prøve
at sørge for indkvartering mv. selv. Gode erfaringer og/eller henvisninger
til hjemmesider modtages med kyshånd (Et par stykker i gruppen taler
fransk, så lokale kontakter er også fint)

Vi har tænkt på Avoriaz, da der spares en del bilkørsel, men andre
destinationer kan også blive aktuelle.
Da vi kører selv, vil indkvartering lidt nede af bjerget (og prisskalaen)
også være relevant.

På forhånd tak

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Tømreren

Dato : 05-09-06 11:06

"Peter Ingsø Laursen" <psil*fjern_dette*@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> destinationer kan også blive aktuelle.
> Da vi kører selv, vil indkvartering lidt nede af bjerget (og prisskalaen)

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig med Avoriaz,men prøv lige at kigge
lidt på denne her ret fede ski-side
http://www.newgear.net/ski_om_ng.asp?la=DK&yr=2005
De gutter har været en del der nede

Mvh
Tømreren

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 06-09-06 16:51

"Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig med Avoriaz,men prøv lige at kigge
> lidt på denne her ret fede ski-side
> http://www.newgear.net/ski_om_ng.asp?la=DK&yr=2005
> De gutter har været en del der nede

Tak for henvisningen - jeg kigger på det .-)

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-10-06 14:08

Hej Peter!
Her er en ruteplanlægger
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm Håber
denne hjemmeside kan være jer til hjælp.
Mvh. Jesper