Hold jer Kristus for øje + the voice of Je~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-09-06 09:39

News:

=== citat start ===

TV2 TEXT (p125, Norway) Søn 03.sep (2006, CET) 09:45:15

.... -Til alle amerikanere og
resten av kristenheten sier vi:
.... stig inn i sannhetens lys, eller
behold deres gift for deres selv og ta
konsekvensene i denne verden og den
neste, sier amerikanske Adam Gadahn.
Han har selv konvertert og er
ettersøgt av FBI for forbindelsene med
Al Qaida.

=== citat slut ====

Al Qaeda-memory:
0129 news:XsMA9.4568$HU.556503@news010.worldonline.dk

> Angrebet på úskyldige mennesker i WTC 2001 var verdens hidtil dårligste
> reklame for Islam!

Tja ... mordtrusler har der jo altid været, apropos ApG (Acts) 4,18-20...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-09-03, Sunday, CET 09:47, *1)
- " ... (OUTPUT www.ucb.dk ) ... "

=== citat start ===

SØNDAG 3. SEPTEMBER (2006, red.)

- OM AT KLARE VANSKELIGHEDER

"Hold jer ham for øje, ... " Hebr. 12:3.

Vær sikker på, at de problemer, du synes, du skal klare, er din tid og din
energi værd. Ofte er det ikke tilfældet. Spørg dig selv: "Har jeg tilladt
mig selv at blive distraheret af noget ligegyldigt i stedet for at forblive
fokuseret på det væsentlige?" Bibelen siger: "Hold jer ham for øje, som
fandt sig i en sådan modstand fra syndere, for at I ikke skal blive trætte
og miste modet (*1)." Vi kan lære meget, hvis vi undersøger og finder ud af,
hvordan Jesus ville have klaret de omstændigheder, vi lige aktuelt befinder
os i (*2).
L...

=== citat slut ====

*2:
Jesus siger ...

Jesus-Break:
(2006-09-03, Sunday, CET 10:16)
- "Det må du gerne (citere Jesus-ord fra Matt.28,20)."

Tak, elskede Jesus ...

Altså; Jesus siger:

"Jeg er med jer alle dage ... "
(Matt.28,20)

Tak at Du er med os alle dage, Herre Jesus. Og skal vi end vandre i
dødsskyggens dal, da frygter vi ej ondt; thi Du er med os. Din kæp og Din
stav er vor trøst. I vor fjenders påsyn dækker Du bord for os (som nu fx. i
dag CET 10:16)...

10:24
- "Hold nu [Min hjort, *3] ... livets sejrskrans ... (some words are
missing)."

*3:
De indklamrede ord er rekonstrueret.

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...
(se evt. Jak. 1,15; 2,12 samt John 8,32.34-36)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-09-06 12:49

"Jesus-loves-you" skrev
5667 news:PwwKg.17$wG5.16@news.get2net.dk

[ ... ]

Jesus-Break:
(2006-09-03, Sunday, CET 13:42:0x-9, delay -00h01m56s)
- "Follow Me."

Memories:
5668 news:26xKg.22$L26.17@news.get2net.dk
5669 news:8DxKg.32$rS6.3@news.get2net.dk
5670 news:aFyKg.223$hK6.220@news.get2net.dk

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
13:46
- "Do your job (OUTPUT this message)."

Yes, Sir!

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5671

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 15:31

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael
> --
> SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...

hej mogens - nå har pusheren nu fået nye forsyninger af LSD?

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-06 15:36

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> hej mogens - nå har pusheren nu fået nye forsyninger af LSD?

Okay B æ 9, i kan vel tage snakken om hvordan i skaffer LSD, over privat
mail ik?

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 15:43

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Okay B æ 9, i kan vel tage snakken om hvordan i skaffer LSD, over privat
> mail ik?

jeg bruger skunte LSD . jeg ka selv!!

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-06 15:45

> jeg bruger skunte LSD . jeg ka selv!!

Det siger de fleste LSD-påvirkede

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 16:18

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse
>
> Det siger de fleste LSD-påvirkede

nå - dem snakker du så ofte med

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-06 16:38

> nå - dem snakker du så ofte med

Ja, jeg snakker da med dig her på usenet indimellem

Fra : B æ 9

Dato : 03-09-06 16:59

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse
>
> Ja, jeg snakker da med dig her på usenet indimellem

nu er jeg jo så ikke de fleste

Fra : ThomasB

Dato : 04-09-06 19:46

> nu er jeg jo så ikke de fleste

nej det er jeg ikke et sekund i tvivl om B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 04-09-06 20:08

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse
>
> nej det er jeg ikke et sekund i tvivl om B æ 9

det er godt min dreng - du er nu kvik - hvad var de forresten du spurgte
om....

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-09-06 19:49

"B æ 9" <b@e.9> skrev

[ ... file 5671 ... ]

> hej mogens - nå har pusheren nu fået nye forsyninger af LSD?

Sjovt nok, medens vi er ved emnet ...

5672 news:SiFKg.333$iC7.134@news.get2net.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5673