Danske Sangerinder Synger Stones
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 03-09-06 09:19

Hej NG.

Har nogen herinde optaget programmet Danske Sangerinder Synger Stones 2
på DR2 Lørdag d. 2/9 kl. 01:00 ??
Helst fra DVB-T eller DVB-S.
I så fald er jeg meget interesseret i en MPEG2 fil.

--
Søren Ladegaard

Fra : Jubii

Dato : 03-09-06 10:53

On Sun, 3 Sep 2006 10:19:15 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>Hej NG.

Sig mig skal du sprede dette indlæg over hele usenet, kun een gruppe er rigtig.

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 03-09-06 11:15

NEJ..........
Kun de grupper der kunne være til min hjælp.

Fra : Jubii

Dato : 03-09-06 19:59

On Sun, 3 Sep 2006 12:14:59 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>NEJ..........
>Kun de grupper der kunne være til min hjælp.
>
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

Skide egoistisk af dig, uden at tage hensyn til reglerne på usenet. Sådanne
brugere er nogle røvhuller.

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-09-06 18:17

> Skide egoistisk af dig, uden at tage hensyn til reglerne på usenet.
> Sådanne
> brugere er nogle røvhuller.

Uha da da..............
Jeg har meget lidt respekt for folk som tror de er lovens lange arm,
også på USENET.

Fra : Jubii

Dato : 05-09-06 19:02

On Tue, 5 Sep 2006 19:16:33 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>Uha da da..............
>Jeg har meget lidt respekt for folk som tror de er lovens lange arm,
>også på USENET.

Lov? Du er for dum til usenet. Og du har ingen respekt for noget som helst, spil
ikke hellig her, fjols.

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-09-06 19:08

> Lov? Du er for dum til usenet. Og du har ingen respekt for noget som
> helst, spil
> ikke hellig her, fjols.

Du ikke forstå?
Metafor, du kan sikkert slå det op.

Fra : Jubii

Dato : 06-09-06 09:55

On Tue, 5 Sep 2006 20:07:35 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>Du ikke forstå?
>Metafor, du kan sikkert slå det op.

Du har stadig ikke forstået meningen med usenet, slå det op.
BTW, Fjols.

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-09-06 11:35

Jubii wrote:

> Sig mig skal du sprede dette indlæg over hele usenet, kun een
> gruppe er rigtig.

OT: Ja, han vil være sikker på at APG er indlægget

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-09-06 11:37

Jesper Lund wrote:

> OT: Ja, han vil være sikker på at APG er indlægget

Der skulle selvfølgelig stå: "...ser indlægget". Sorry

--
Jesper Lund

Fra : Barney Gumble

Dato : 03-09-06 20:58

Jubii wrote:

> Sig mig skal du sprede dette indlæg over hele usenet, kun een gruppe
> er rigtig.

Der findes vel sådan set ikke nogen grupper, hvor ulovlige forespørgsler
betragtes som "rigtige"?

Den slags indlæg burde i hvert fald ikke finde vej til dk.medier.tv (hvis
det stod til mig), idet grænsen i hvert fald må gå der, hvor forespørgslen i
et indlæg ikke er lovlig. At nogen så mener, at det er en lille og harmløs
"ulovlighed" ser jeg som underordnet. "Kører man for stærkt, så kører man
for stærkt". Længere er den ikke.

Havde han spurgt, hvor man måske kunne skaffe tv-programmet (på lovlig vis),
var sagen naturligvis en anden.

BG

Fra : Jubii

Dato : 04-09-06 09:44

On Sun, 3 Sep 2006 21:58:06 +0200, "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com>
wrote:
in dk.kultur.film

>Der findes vel sådan set ikke nogen grupper, hvor ulovlige forespørgsler
>betragtes som "rigtige"?

Mit indlæg gik ikke på hvad teksten sagde, men på hvad der er OT for denne
gruppe. Brugerne i tv gruppen må så bedømme indeholdet og svare derefter.

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-09-06 18:25

PAS nu på kære venner.
I udtaler jer øjensynligt om noget I end ikke har forstand på.
Hvis jeg skriver AVU og COPYDAN, så må I selv lege lidt med google.
Jeg ønsker ikke bruge min tid på folk der "anklager" andre uden at vide
hvad de har med at gøre.

Fra : Jubii

Dato : 05-09-06 19:05

On Tue, 5 Sep 2006 19:25:25 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>Hvis jeg skriver AVU og COPYDAN, så må I selv lege lidt med google.
>Jeg ønsker ikke bruge min tid på folk der "anklager" andre uden at vide

Og så længe du er OT i adskillige grupper er det bevist du ikke ved hvad du med
at gøre. Lær reglerne før du svømmer ud over det hele med den slags pladder du
fyrer af.
Nåhnej, respekt for regler er jo ikke din ide om at færdes normalt her.

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-09-06 19:15

> [...]
> pladder du
> fyrer af.
> Nåhnej, respekt for regler er jo ikke din ide om at færdes normalt her.

Og dette er SNIP fra USENET.dk

Er alle vejledninger gode?
Nej, desværre ikke.

Der vil altid være personer med for lidt tålmodighed og for mange bandeord.
Til tider sker det, at mindre brud på netiketten resulterer i en tilsvining
af synderen.

En "vejledning", der lyder Du bryder netiketten, lær at citere ordentligt,
din idiot!, er ikke en vejledning. Det er udtryk for en bruger, der kender
til netiketten, men som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Det
er beklageligt, når den slags sker, for det sætter de fornuftige
vejledninger i et dårligt lys.

Fra : Jubii

Dato : 06-09-06 10:25

On Tue, 5 Sep 2006 20:15:11 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film

> [...]
>til netiketten, men som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Det
>er beklageligt, når den slags sker, for det sætter de fornuftige

Når du nu har fat i usenet vejledninger, kunne du så ikke følge de råd der gives
om hvordan og hvor man poster indlæg?
At du bruger ovenstående "vejledning", der sikkert er skrevet af et lige så
stort OT fjols som dig, der er blevet lige så pisse fornærmet over at få det at
vide utallige gange, siger mere om dig end om dem der har forklaret dig den
rette sammenhæng i dine fjollede OT indlæg.

Iøvrigt drejer dit OT indlæg ikke om brud på nettiketten, men et brud på
gruppernes fundatser. Fundatsen for denne gruppe viser hvilke slags indlæg der
må postes her, og den meget klare nettiketteregel der siger at et indlæg, hvis
emne har en speciel gruppe, hører til i den gruppe og ingen anden gruppe og slet
ikke i flere andre forkerte grupper. Du har vist med stor tydelighed at du
skider på usenetgruppernes fundatser og de grundlæggende nettiketteregler.
At du bliver cved, siger en del om dig og kun det dårlige.

Funder lidt over dette:

Fra : Barney Gumble

Dato : 05-09-06 20:27

Søren Ladegaard wrote:
> PAS nu på kære venner.
> I udtaler jer øjensynligt om noget I end ikke har forstand på.

Du har i hvert fald ikke forstand på hverken reglerne om kopiering eller
retningslinjerne for brugen af Usenet! Desuden tvivler jeg på at vi bliver
venner, hvis du bliver ved med at skrive dine indlæg til forkerte (og for
mange) grupper.

> Hvis jeg skriver AVU og COPYDAN, så må I selv lege lidt med google.

Hvad får dig til at tro, at det skulle være lovligt at bruge fremmed
medhjælp til at skaffe dine (undervisnings)kopier?

> Jeg ønsker ikke bruge min tid på folk der "anklager" andre uden at
> vide hvad de har med at gøre.

Når du skriver sådan, kunne man forvente at du netop havde sat dig ind i de
respektive regler. Det har du ikke...

Hvis du havde kendt reglerne for kopiering og retningslinjerne for Usenet
havde du slet ikke skrevet dine indlæg (medmindre du rent faktisk ER
egoistisk, som Gverner er inde på).

BG

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-09-06 21:50

> Hvad får dig til at tro, at det skulle være lovligt at bruge fremmed
> medhjælp til at skaffe dine (undervisnings)kopier?

Mit materiale fra COPYDAN.
Hvad må man?

Svar: AVU-Kopier giver adgang til analogt eller digitalt at kopiere
udsendelser fra DR1, DR2, P1, P2, P3, TV2, TV2 regionale stationer samt
lokale radio- og TV-stationer. AVU-kopier kan også - som et tillæg - give
adgang til yderligere 25 TV-kanaler, bl.a. BBC, Discovery, dk4, franske,
spanske og tyske TV-kanaler.

> [...]
>
> Hvis du havde kendt reglerne for kopiering og retningslinjerne for Usenet
> havde du slet ikke skrevet dine indlæg (medmindre du rent faktisk ER

Mit materiale omkring kopiering siger netop at jeg gør hvad jeg må, og
dermed tror jeg på mine papirer.
Jeg tror også at jeg kan love dig at vi ikke bliver venner, men til gengæld
at jeg ikke vil poste nye spørgsmål
herinde mere. I er desværre blevet så mange "dårlige" brugere, at Usenet
nærmest er blevet ubrugeligt.
Prøv at smid jeres Legoredo sherif stjerne, og hjælp folk i for at være så
smålige.

PS. prøv at læs vejledningen til Usenet igen, du bevæger dig som nævnt
tættere på kanten end jeg gjorde med
denne ene crosspost og min toppost.

Fra : Barney Gumble

Dato : 05-09-06 23:37

Søren Ladegaard wrote:

> [...]
> tillæg - give adgang til yderligere 25 TV-kanaler, bl.a. BBC,
> Discovery, dk4, franske, spanske og tyske TV-kanaler.

Du må ikke bruge fremmed medhjælp til din kopiering. Der er slet ingen tvivl
om, at du IKKE (og da slet ikke hvis det er til en undervisningssituation,
hvor der vel skal indberettes til Copydan) må gå ud i en nyhedsgruppe og
spørge efter fremmede folks kopier af det pågældende program.

> Mit materiale omkring kopiering siger netop at jeg gør hvad jeg må, og
> dermed tror jeg på mine papirer.

Det er ikke lovligt, og du risikerer at komme i klemme netop da det er til
undervisningsbrug (havde det været til privat brug, er det kun "lettere"
ulovligt (aka. umuligt at opdage) som jeg startede med at skrive til dig,
men til undervisningsbrug ville jeg ikke løbe den risiko. Er det sted du
underviser indforstået med det du gør?

> [...]
> Usenet nærmest er blevet ubrugeligt.
> Prøv at smid jeres Legoredo sherif stjerne, og hjælp folk i for at

Jeg synes overhovedet ikke jeg har været specielt slem og jeg svarede sådan
set også kun, fordi du dels havde postet samme spørgsmål i 3 grupper
(hvilket altså ikke er velset - har _du_ læst hvad der står på usenet.dk?)
dels fordi de pågældende forespørgsler ER ulovlige og derfor ikke burde
blive postet i nogen nyhedsgrupper overhovedet. Normalt ville jeg nok også
holde mig væk fra en tråd hvor Gerner/Jubii er med i, men nu svarede jeg
altså alligevel.

> PS. prøv at læs vejledningen til Usenet igen, du bevæger dig som nævnt
> tættere på kanten end jeg gjorde med
> denne ene crosspost og min toppost.

Nu stopper du! Jeg har intet nævnt om at du har toppostet og i mit første
svar var det kun det ulovlige i dine indlæg jeg kom ind på. Da du alligevel
vælger at blive fornærmet, skriver jeg senere, at din 3-dobbelte
krydspostning (til 3 forkerte grupper) ikke er velset på usenet. DU er gået
over kanten hvad angår dine beskyldninger og også hvad angår dine indlæg.
Det er jo ikke sådan, at bare fordi der er flere der svarer på dine indlæg,
så skal alle svarerne stå til ansvar for hinanden. Troede du det?

Jeg synes det er et helt ekstremt tyndt forsvar du kommer med. Prøv at læse
mit første svar. Det fortæller dig sagligt, at det er ulovligt det du
forsøger på og at det derfor ikke er særlig smart i nogen grupper
overhovedet. Fordi du så er uenig (du kommer vel på andre tanker hvis du
skal forsvare dig overfor Copydan) begynder du så på dine søforklaringer.

Men du skal da for min skyld gerne fortsætte med dit foretagende (jeg har
været så venlig at gøre dig opmærksom på, at det ikke er tilladt og det
vælger du så at være ligeglad, ja ligefrem sur over at jeg fortæller dig).
Hvis det virkelig er til undervisningsbrug, så bør du nok lige kontakte én
på uddannelsesstedet som kender reglerne, for det er ikke til megen hjælp,
at du blot har "misforstået" reglerne (der står jo netop IKKE nogen steder i
det du har citeret, at du skulle være fritaget fra reglerne om, at man ikke
må bruge fremmed medhjælp til sin kopiering!) - Reglerne gælder stadig. Hvis
du bliver ved med at smide dine indlæg i mange forskellige (og altså alle
sammen oveni købet forkerte) grupper, så kan du også være sikker på, at du
får det af vide igen af andre. Slet ingen tvivl om det.

Til sidst: Hvordan skulle jeg have skrevet til dig og advaret dig mod dine
ulovlige kopieringer? Der var jo åbenbart et eller andet i mit første indlæg
som du følte dig enormt fornærmet over, så medmindre det bare er fordi du er
mobset over, at jeg har gjort dig opmærksom på det ulovlige i dine
forespørgsler, så må du lige forklare hvordan man (i din verden) burde
skrive.

BG

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 06-09-06 19:32

> [...]
> men til undervisningsbrug ville jeg ikke løbe den risiko. Er det sted du

Jep
Vi har dog lige kontaktet COPYDAN.
I hører nærmere.

> [...]
> holde mig væk fra en tråd hvor Gerner/Jubii er med i, men nu svarede jeg

Jeg har nok følt at du var af samme holdning som Jubii.
Sorry for det hvis din eneste intension var at påpege at du mener det var et
ulovligt spørgsmål.

> [...]
> indlæg. Det er jo ikke sådan, at bare fordi der er flere der svarer på
> dine indlæg, så skal alle svarerne stå til ansvar for hinanden. Troede du

Igen, har jeg vurderet at du har de samme holdnings problemer som jubii.
Sorry for det hvis jeg tager meget fejl.

> [...]
> skal forsvare dig overfor Copydan) begynder du så på dine søforklaringer.

Find et sted på COPYDAN hvor der står at det jeg gør/gjorde er ulovligt.
Indtil da har du jo ikke mere ret end mig.
Så længe mine papirer ikke siger at det er ulovligt, holder jeg mig til dem,
og ikke dit udokumenterede indlæg (dermed ikke sagt at du ikke har ret).

> [...]
> (og altså alle sammen oveni købet forkerte) grupper, så kan du også være
> sikker på, at du får det af vide igen af andre. Slet ingen tvivl om det.

Jeg fortsætter ikke (slet ikke), men jeg gør lige denne tråd færdig.

> [...]
> fordi du er mobset over, at jeg har gjort dig opmærksom på det ulovlige i
> dine forespørgsler, så må du lige forklare hvordan man (i din verden)

Du må forstå at du skriver at jeg begår noget ulovligt, hvilket mine papirer
ikke viser.
Du kunne have skrevet at du mener måske at jeg gør noget ulovligt, og at jeg
burde
undersøge det nærmere (hvilket vi gør nu). Eller måske have linket til noget
i reglerne
for brug af UV materialer, frem for bare at påstå noget som ovenikøbet gør
mig "kriminel".
På din måde mener jeg du gør dig selv til Sherif, det er min holdning.

Som nævnt undersøger vi det nu, og jeg vender tilbage med et svar til dig og
evt. andre..

Jeg er endvidere mand nok til at indrømme min fejl, men ikke før det er
bevist.

Fra : Barney Gumble

Dato : 06-09-06 20:17

Søren Ladegaard wrote:

> Jep
> Vi har dog lige kontaktet COPYDAN.
> I hører nærmere.

Det lyder faktisk ganske interessant. Går ud fra i har forelagt dem den
oplysning, at du har bedt fremmede folk (i nogle nyhedsgrupper) om en kopi.
Det er dét der i mine øjne er det springende punkt.

> Jeg har nok følt at du var af samme holdning som Jubii.
> Sorry for det hvis din eneste intension var at påpege at du mener det
> var et ulovligt spørgsmål.

Det var det - først i anden omgang da du reagerede voldsomt, kom jeg ind på
din 3 dobbelte postning. Dette ville jeg slet ikke have kommenteret på, hvis
du havde reageret anderledes på mit første indlæg.

> Igen, har jeg vurderet at du har de samme holdnings problemer som
> jubii. Sorry for det hvis jeg tager meget fejl.

Jubii (også kaldet Gerner og en masse andre ting) er ganske forfærdelig hvad
dette angår. Jeg tror ikke der er nogen på hele usenet, der ønsker at blive
sat i bås med ham.

> [...]
> Så længe mine papirer ikke siger at det er ulovligt, holder jeg mig
> til dem, og ikke dit udokumenterede indlæg (dermed ikke sagt at du

Den kopi du i første omgang forsøger at skaffe, vil jeg betragte som privat.
Herefter vil du benytte den i din undervisning hvilket er i overensstemmelse
med aftalen med COPYDAN. Hvis du selv har optaget programmet er der absolut
ingen problemer. Hvis en bekendt har optaget programmet burde der heller
ikke være problemer. Hvis det er en elev, er jeg ikke helt sikker (mine
Karnov-noter er desværre fra før loven blev lavet om, så de kan ikke hjælpe)
men så vidt jeg husker er lærer/elev forhold "fremmede" i denne henseende.
Et kopicenter i Århus er blevet idømt meget store bøder for at kopiere bøger
for studerende (det forhold er altså "fremmed"). Ophavsretslovens § 12 stk.
4 siger tydeligt, at man ikke må benytte fremmed medhjælp ved
eksemplarfremstilling af (2) filmværker. Det er det du gør (eller opfordrer
til) når du søger efter kopier i et offentlig forum.

§ 13 (om kopier til undervisningsbrug) indeholder ingen direkte bestemmelser
om fremmed medhjælp, men uden at jeg gider til at hive gamle pensum bøger
frem (tror heller ikke de ville give svaret), så er jeg overbevist om, at du
ikke må gå ud og kopiere en video fra en fremmed du har fundet på usenet,
blot fordi det er til undervisningsbrug (dette vil jeg mene følger af § 12).

> Jeg fortsætter ikke (slet ikke), men jeg gør lige denne tråd færdig.

Godt at høre at du har taget rådet til dig og har kontaktet COPYDAN angående
sagen. Det havde været mere passende om du havde gjort dette på baggrund af
mit første indlæg, men du har undskyldt dine senere fejlantagelser om mig
(det med at sætte mig i bås med Jubii), så du er tilgivet :)

> [...]
> til noget i reglerne
> for brug af UV materialer, frem for bare at påstå noget som

Jeg indrømmer at jeg ikke direkte fortalte dig, at det var "den fremmede
medhjælp" mit indlæg gik på. Jeg troede at dette var indlysende, hvilket
naturligvis var en fejl fra min side. Det beklager _jeg_ så.

> På din måde mener jeg du gør dig selv til Sherif, det er min holdning.

Tjahhh. De fleste ved at man ikke må lave den slags kopier (til privat
brug), og du havde ikke skrevet noget sted at det var til undervisningsbrug
(hvilket jeg så i øvrigt heller ikke mener har nogen betydning).

> Som nævnt undersøger vi det nu, og jeg vender tilbage med et svar til
> dig og evt. andre..

Det lyder rigtig godt.

> Jeg er endvidere mand nok til at indrømme min fejl, men ikke før det
> er bevist.

Og det er god og ærlig snak fra din side. Men du bør nok fremover passe på
med at komme med ekstra-beskyldninger. Det var dem jeg blev harm over. At vi
kan være i tvivl om juraen er jo en ærlig sag. Hvis det viser sig, at det
skulle være lovligt, at gå ud i et offentlig forum og efterspørge kopier af
en tv-udsendelse til brug i undervisning, så æder jeg også samtlige mine
skriverier i mig igen. Dog vil jeg gerne lige have lov til at forelægge den
problemstilling (hvis altså COPYDAN ikke skulle give mig ret) for en
profosser i ophavsret, inden jeg finder kniv og gaffel frem.

BG

PS. Ophavsretsloven finder du i øvrigt her:

http://shorterlink.com/?F14SAM

Fra : Barney Gumble

Dato : 06-09-06 20:41

Barney Gumble wrote:

> [...]
> fremmed medhjælp ved eksemplarfremstilling af (2) filmværker. Det er
> det du gør (eller opfordrer til) når du søger efter kopier i et

Desuden gik du jo ud og spurgte som privatperson og dermed er jeg sådan set
slet ikke i tvivl om, at dine forespørgsler er direkte i strid med § 12 stk.
4, nr. 2 i ophavsretsloven...

BG

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 10:42

On Wed, 6 Sep 2006 21:41:23 +0200, "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com>
wrote:
in dk.kultur.film

> [...]
>slet ikke i tvivl om, at dine forespørgsler er direkte i strid med § 12 stk.

Kan i ikke flytte jeres "debat" til en mere passende gruppe? Jeres indlæg har
intet med film at gøre, så i er begge OT.
Da det drejer sig om en udsendelse på TV, og indlæg OGSÅ er postet der, kunne
jeg tænke mig "debatten" kunne flyttes dertil.
Men ophavsret er et jura spørgsmål, så juragruppen?

Fra : Barney Gumble

Dato : 07-09-06 13:44

Jubii wrote:

> [...]
> der, kunne jeg tænke mig "debatten" kunne flyttes dertil.
> Men ophavsret er et jura spørgsmål, så juragruppen?

Jubiiiiiiii - endnu et ligegyldigt indlæg af Gverner...

(det bliver det eneste svar du får fra mig, så det vil være nytteløst for
dig at fortsætte)

BG

Fra : Jubii

Dato : 07-09-06 18:11

On Thu, 7 Sep 2006 14:43:33 +0200, "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com>
wrote:
in dk.kultur.film

>Jubiiiiiiii - endnu et ligegyldigt indlæg af Gverner...
>
>(det bliver det eneste svar du får fra mig, så det vil være nytteløst for
>dig at fortsætte)
>

>BG

Jamen så fortsæt i fjolser med at genere de andre brugere af FILM gruppen, de
tænke nok ikke kærligt på jer i fremtiden.
I er nogle TROLLs.

Fra : Tom K.

Dato : 05-09-06 18:40

> Har nogen herinde optaget programmet Danske Sangerinder Synger Stones 2
> på DR2 Lørdag d. 2/9 kl. 01:00 ??

Jeg tror de sender det igen inden længe. Så det er med at holde øje med
TV-programmet.

--
Tom K.
"Nu kører ham den anden også diesel"

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 05-09-06 20:04

> Jeg tror de sender det igen inden længe. Så det er med at holde øje med
> TV-programmet.
>
> --
> Tom K.
> "Nu kører ham den anden også diesel"

Ja, det vil jeg håbe, for desværre er Usenet ikke meget værd så længe
personer som Jubii
går i små sko.
Bevares jeg fulgte ikke retningsvejledningen (det er hvad det er i følge
Usenet) for Usenet til punkt og prikke, men jeg mener
personer som Jubii gør noget meget være.

Fra : Jubii

Dato : 06-09-06 10:06

On Tue, 5 Sep 2006 21:03:39 +0200, "Søren Ladegaard" <sl@chevy.dk> wrote:
in dk.kultur.film

> [...]
>Usenet) for Usenet til punkt og prikke, men jeg mener
>personer som Jubii gør noget meget være.

Du er stadig OT, og lader til at være tilfreds med det, så fjols, DU ER OT.
Og da du bliver ved med at blive fornærmet og besvarer alle indlæg om dig, er
det dig der går i babysko.

Fra : Jubii

Dato : 06-09-06 10:04

On Tue, 5 Sep 2006 19:40:21 +0200, "Tom K." <@.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>Jeg tror de sender det igen inden længe. Så det er med at holde øje med
>TV-programmet.

Du er OT og at hjælpe et fjols der er lige så OT giver automatisk denne slags
indlæg. Find dig i det eller forlad usenet.

Fra : Tom K.

Dato : 06-09-06 16:40

> Du er OT og at hjælpe et fjols der er lige så OT giver automatisk denne
> slags
> indlæg. Find dig i det eller forlad usenet.

Hvad er det nu lige OT er?

--
Tom K.