Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rensning af spejle - Canon 350D
Fra : Henrik Larsson

Dato : 02-09-06 21:45

Der er kommet et kryllet hår på et af spejlene i mit Canon 350D hus.
Problemet er at jeg faktisk kun kan se det igennem søgeren (også uden
objektiv), jeg kan ikke se hvor det sidder inde i huset.

Jeg har prøvet mig lidt frem med blæsebold og PEC-PAD, men jeg kan
simpelthen ikke få det væk.

Nogle tips til hvor mange steder der skal renses?

Mvh Henrik

Fra : .J.S...

Dato : 02-09-06 22:10

"Henrik Larsson" <usenet@1.spambox.dk> wrote in message
> [...]
> simpelthen ikke få det væk.
>
> Nogle tips til hvor mange steder der skal renses?

Måske sidder det på undersiden af prismen ?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-09-06 08:00

Henrik Larsson wrote:
> [...]
> simpelthen ikke få det væk.
>
> Nogle tips til hvor mange steder der skal renses?

Hvis du ser det skarpt sidder det på matskiven. På moderne kameraer skal
du håbe det sidder på undersiden af matpladen, så det kan blæses væk.
(På gamle kameraer tager man søgeren af, piller søgerskiven ud og renser
den på begge sider)

Bo //