Skift til GF N6200 - ingen "Stand-by".?
Fra : Thomas

Dato : 02-09-06 16:36

Hej.

Jeg har netop opgraderet mit system med et nyt grafikkort, men har desværre
fået et problem.

Når jeg normalt forlader min Pc i enten kortere eller længere tid, så plejer
jeg at sætte min maskine i "Stand-by", da det jo så går noget hurtigere at
få liv i den igen, og det alligevel altid er mig som bruger maskinen.

Men efter jeg har monteret mit nye grafikkort som er et Asus Nvidia Geforce
N6200 128Mb, så sker der det at efter min maskine har været lukket ned i
Stand-by, så vil den kun tænde maskinen igen, men ikke skærmen.

Der sker altså det at maskinen starter, men der forbliver sort skærm. Min
skærm registrerer slet ikke noget signal, da skærmen konstant står og
blinker i lysdioden og derved indikerer at der ikke kommer signal frem til
min skærm ( CRT ).

Jeg har hentet nyeste driver til mit grafikkort uden held.
Udover ovenstående ser kortet ud til at virke fint.
Mit system er XP.

Nogen ideer til at løse problemet ?

Thomas.