Komfur
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 14:58

Hej,

Jeg må vist starte med at undskylde, hvis jeg i virkeligheden burde drøne
over i dk.bolig eller lign., men jeg leder egentlig efter erfaringer fra
alle jer, der også laver god mad - så det er derfor:)

Vi skal have nyt komfur. Egentlig havde jeg set mig lun på et SMEG, men vi
har kun 60 cm. i bredden at rutte med, og så er det måske knap så sjovt -
men stadig dyrt. Istedet har vi fået et, synes vi da selv, godt tilbud på et
Ariston CP6VF8EE. Det er det her: http://kortlink.dk/2ybq .

Men jeg kender dårligt fabrikatet, og slet ikke denne model. Er det værd at
gå efter, synes I? Vi kan få det for en 7-8.000 (men jeg skal selvfølgelig
prange lidt mere).

--
/ Kristian

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 02-09-06 18:33

Voss - det dur'

Hilsen
Peter

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 02-09-06 22:00

On Sat, 2 Sep 2006 19:32:39 +0200, "Peter Løhde Svarre"
<svarre69@mali.tele.dk> wrote:

>Voss - det dur'
>
>Hilsen
>Peter

Hej
Som Peter rigtigt nok siger Voss dur! vi har for et lille års tid
siden købt et Voss induktionskomfur, og som min legekammerat der
reparerer hvidevarer sagde til mig. Du skal ikke købe komfur efter
hvad du synes der er smart idag. Men efter hvad du kan få reservedele
til når det, om forhåbentlig lang tid, går i stykker.

Mange af de mærker som Punkt1, Hvidevareland, Electronicworld og
lignene kæder forhandler er et sandt h* at få fat i reservedele til
når de går i stykker det kan i sin yderste konsekvens betyde at du må
smide dit komfur ud fordi der ikke kan skaffes reservedele til det...

Just my 2 cent
/Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 10:33

Hej igen,

[klip]
> [...]
> hvad du synes der er smart idag. Men efter hvad du kan få reservedele
> til når det, om forhåbentlig lang tid, går i stykker.

Det er bestemt ikke noget dårligt råd - det er et gammelt Voss, vi skal have
udskiftet i det hus vi har købt. Det er fra midten af firserne vil jeg tro,
så det har da holdt godt. Vi har et andet Voss, der hvor vi bor nu, og det
er et skidegodt komfur.

Men vi er nu stadig lidt lune på det der Ariston - er der slet ingen der
kender fabrikatet?

--
Kristian

Fra : Hauge

Dato : 03-09-06 11:04

Hejsa
Kristian wrote:
> Men vi er nu stadig lidt lune på det der Ariston - er der slet ingen der
> kender fabrikatet?

Jeg har det som indbygnings-sæt.
Induktionskogepladerne fungerer suverent, og kan klart anbefale det.
Ovnen dummede jeg mig med at købe som energiklasse B, da den næsten ikke
kan klare at komme op i varme, efter man smider en pose frosne fritter deri.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060903100413@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Du er hvad du spiser~

Dato : 03-09-06 10:27

Scholtes i Glostrup har nogle gange gode tilbud.
Henrik

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-09-06 09:04

Du er hvad du spiser. wrote:
> Scholtes i Glostrup har nogle gange gode tilbud.

Og Scholtes er noget der duer. De giver to års ægte garanti og det er ikke
løgn. Vores ovn var over et halvt år gammel da bipperen til uret opgav
ånden. Det blev selvfølgelig repareret uden beregning.

Og i og med der er en dansk importør bør reservedele ikke være et problem.

Ebbe