Cover til Kampen om den røde ko
Fra : Tonni Madsen

Dato : 02-09-06 13:20

Hejsa jeg er på jagt efter subj.
Gerne et indskannet eksemplar i god kvalitet.
Hvis der er en venlig sjæl der ligger inde med et, og vil sende den til
Tonniekstravovhund@privat.dk, uden dyret naturligvis ville jeg blive
meget glad

På forhånd tak
Tonni Madsen

Fra : Søren Blom

Dato : 02-09-06 17:59

"Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk> skrev
> Gerne et indskannet eksemplar i god kvalitet.
> Hvis der er en venlig sjæl der ligger inde med et, og vil sende den til
> [...]

Har du ikke brokkede dig over at coveret manglede da du købte filmen?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 03-09-06 14:49

> Har du ikke brokkede dig over at coveret manglede da du købte filmen?

Det ville jeg naturligvis, men jeg tror de henviser til Tell (min lille
bølle af en hund), og dermed min egen forsikring, og det tror jeg ærligtalt
ikke kan svare sig...
Det var bare heldigt at filmen sad i maskinen da "det voldelige overfald"
fandt sted, ellers havde den nok heller ikke overlevet... *G*

Tonni Madsen

Fra : jenny og søren

Dato : 02-09-06 21:50

> [...]
> Gerne et indskannet eksemplar i god kvalitet.
> Hvis der er en venlig sjæl der ligger inde med et, og vil sende den til

Hej Tonni

der er ikke nogen af dem her der kan bruges ??
http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&lr=lang_da&c2coff=1&q=kampen+om+den+r%C3%B8de+ko&btnG=S%C3%B8g

mvh

Søren Brix

Fra : Tonni Madsen

Dato : 03-09-06 14:50

> der er ikke nogen af dem her der kan bruges ??
> http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&lr=lang_da&c2coff=1&q=kampen+om+den+r%C3%B8de+ko&btnG=S%C3%B8g

Jeg har kikket lidt rundt, og også været ved at klippe nogen billeder
sammen, men det er ligesom ikke helt det samme, det ser lidt tamt ud ved
siden af resten af den danske filmskat i reolen
Men ellers tak for budet

Tonni Madsen

Fra : JYH

Dato : 04-09-06 15:10

Tonni Madsen wrote:

> [...]
> sammen, men det er ligesom ikke helt det samme, det ser lidt tamt ud
> ved siden af resten af den danske filmskat i reolen

Måske kan det her bruges (du må selv lave ryggen)
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1077279767181791

Fra : Tonni Madsen

Dato : 04-09-06 20:33

> Måske kan det her bruges (du må selv lave ryggen)
> http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1077279767181791

Der er nok ikke meget andet for, tak for linket

Tonni Madsen

Fra : Kenned

Dato : 04-09-06 17:54

"Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerne et indskannet eksemplar i god kvalitet.
> Hvis der er en venlig sjæl der ligger inde med et, og vil sende den til

Kan du ikke låne den på biblioteket og selv gøre det?

Kenned

Fra : Tonni Madsen

Dato : 04-09-06 20:33

> Kan du ikke låne den på biblioteket og selv gøre det?

Jeg har kikket på bibliotek.dk, og det ser ikke ud til at de har den...
Men ellers tak for fiffet.

Tonni Madsen

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 08-09-06 12:32

> [...]
> Gerne et indskannet eksemplar i god kvalitet.
> Hvis der er en venlig sjæl der ligger inde med et, og vil sende den til

Hej Tonni!

Du kan prøve herinde: http://www.kyedcovers.dk/forum/

/MJ

Fra : Tonni Madsen

Dato : 08-09-06 16:00

> Du kan prøve herinde: http://www.kyedcovers.dk/forum/

Uha, mange tak, det så straks mere spændende ud...

Tonni

Fra : Tonni Madsen

Dato : 08-09-06 22:02

Og mindre end 10min senere tikkede den ind i min indbakke, genial side, kan
klart anbefales!

Mvh Tonni Madsen