Stumper til Fiat 127
Fra : KubikH

Dato : 02-09-06 10:52

Hejsa

Er der ikke nogle herinde der har noget på hylden til en Fiat 127 MK1
(1971 - 1977)
Stort set alt er af interesse.
Lige pt mest: Nav til racerrat, gulvmåtter, topstykke til 903, lister til
sideruder foran (alulister), trækruder foran komplette med intakte hængsler
og vridere.
Sideruder bag med hængsler.
Trimknaster, karburatorer, bananmanifold osv osv.

Mvh
Niels

Fra : Basil

Dato : 02-09-06 12:25

KubikH formulerede lørdag:
> [...]
> og vridere.
> Sideruder bag med hængsler.
> Trimknaster, karburatorer, bananmanifold osv osv.

Prøv at kigge og evt. efterlyse samme på www.hms.dk forum.
Kai

Fra : KubikH

Dato : 02-09-06 14:10

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> KubikH formulerede lørdag:

> Prøv at kigge og evt. efterlyse samme på www.hms.dk forum.
> Kai

Hej Kai

Jeg har tidligere prøvet der uden resultat, men det er da et forsøg værd

Mvh
Niels

Fra : Basil

Dato : 02-09-06 16:37

KubikH formulerede spørgsmålet:
> [...]
>>
> Hej Kai
>
> Jeg har tidligere prøvet der uden resultat, men det er da et forsøg værd

Ellers kan jeg måske stille dig videre til en der ved lidt om FIAT.
Er din email den rette, bare uden HHH?
Kai

Fra : KubikH

Dato : 02-09-06 16:56

> Ellers kan jeg måske stille dig videre til en der ved lidt om FIAT.
> Er din email den rette, bare uden HHH?
> Kai

Hejsa
ja det er det
Niels

Fra : Basil

Dato : 02-09-06 16:59

KubikH kom med denne ide:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> ja det er det
> Niels

Jeg har lige sendt en mail.
Kai

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-06 16:52

KubikH wrote:
> Er der ikke nogle herinde der har noget på hylden til en Fiat 127 MK1
> (1971 - 1977)

Det hænder at folk inde på www.fiatklubdanmark.dk har lidt til sådan en
fætter, men det er ved at være sjældne varer. Jeg vil næsten foreslå en tur
på ebay!

--
John Sahl

Fra : KubikH

Dato : 02-09-06 16:58

> Det hænder at folk inde på www.fiatklubdanmark.dk har lidt til sådan en
> fætter, men det er ved at være sjældne varer. Jeg vil næsten foreslå en
> [...]

Hej John
Jo jeg er inde på Fiatklubben, men der er ikke meget respons
Niels

Fra : Basil

Dato : 02-09-06 16:59

KubikH forklarede:
> "John Sahl" <spamtrap9@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hej John
> Jo jeg er inde på Fiatklubben, men der er ikke meget respons
> Niels

Ebay.de (hvis man kan lidt tysk) er nok ikke helt dumt.
Kai

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-09-06 23:03

KubikH skrev:
> Jo jeg er inde på Fiatklubben, men der er ikke meget respons

Nord for Århus ligger der en ophugger der har gjort i Fiat de sidste 30+
år. Måske han har noget der kan bruges.

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : John Sahl

Dato : 03-09-06 06:46

Finn Guldmann wrote:
> Nord for Århus ligger der en ophugger der har gjort i Fiat de sidste
> 30+ år. Måske han har noget der kan bruges.

Er det MB Spare Parts vi taler om her?

--
John Sahl

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-09-06 23:15

KubikH wrote:

> topstykke til 903

Det skulle vel nok være muligt at rive af, og sælge, men så må vi hellere gå
på mail i stedet.

Forstå min tegnsætning i adressen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Benny Højvælde

Dato : 06-09-06 09:25

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hængsler og vridere.
> Sideruder bag med hængsler.
> Trimknaster, karburatorer, bananmanifold osv osv.

Uha en 12-7er. Jeg tror aldrig jeg har været så bange som da jeg var med en
barndomsven kort efter at vi fiksede hans motor.
Vi høvlede svjh 1,8 mm af toppen og monterede en dobbelt karburator fra en
spyder 850. Det er samme motor bare boret op til 900 ccm, og så kører den
den anden vej rundt.

Vi høvlede der ud af og toppede med 175, men den larmede.

Det var sku sjovere end at sætte en Pc'er til og downloade et nyt program.

Benny