Alfabetisk rækkefølge i Excel?
Fra : MRN

Dato : 01-09-06 20:47

Hejsa gruppe!

Jeg har Office 2003. Jeg er ikke så skrap i Excel, så mit spørgsmål er:
Er det muligt at få Excel til selv at opstille en liste med en masse
navne i alfabetisk rækkefølge?

Det er det sikkert, men hvordan?

På forhånd tak
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 01-09-06 20:57

Hej MRN

Skriv din liste i kolonne A, som du ønsker den.

Menu: Funktioner - Indstillinger - Lister - Importer (vælg din liste) og
tilføj.

Nu kan du skrive der første ord i en celle og "trække" listen med
fyldhåndtaget. På samme måde som du gør med måneder.
Du kan slutte listen med f.eks 'stop' så ved du hvornår du er ved vejs ende.

Jørgen Bondesen

Fra : MRN

Dato : 01-09-06 21:14

> Med venlig hilsen
> Jørgen Bondesen

Tak for det hurtige svar

Mvh
MRN

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 01-09-06 21:45

Hejsa

Velbekomme og tak for tilbagemeldingen.

Fra : MRN

Dato : 02-09-06 17:59

Jeg har fundet ud af at man kan bare markere navnene, og så klikke på
'Sorter stigende/faldende'... Smart

Mvh
MRN