Priser på DVD film
Fra : Max

Dato : 01-09-06 20:19

Hej

http://www.moviezoo.dk/Nord-og-Syd-Bog-1-DVD-film_7321979242523&ref=kelkoo.dk

http://www.gucca.dk/dvd-film/nord-og-syd-eps.-1-3_3020.php

Er det mig der tager helt fejl, eller er det samme vare til
to meget forskellige priser de to link viser ?

Mvh Max

Fra : Jesper Lund

Dato : 01-09-06 21:12

Max wrote:

> Er det mig der tager helt fejl, eller er det samme vare til
> to meget forskellige priser de to link viser ?

Serien er i tre dele. Er den lave pris ikke for een del, mens den "dyre"
er for hele serien, altså alle tre dele? Bortset fra det er det ikke
usædvanligt at der er (ofte) stor forskel på DVD priserne...

--
Jesper Lund

Fra : Max

Dato : 01-09-06 21:22

Hej

> Serien er i tre dele. Er den lave pris ikke for een del, mens den

Nej, de indeholder begge to 3 stk. DVD'er med sammenlagt 537 min.

Mvh Max

Fra : BuFFer

Dato : 05-09-06 10:43

> Er det mig der tager helt fejl, eller er det samme vare til
> to meget forskellige priser de to link viser ?

er 30 kr meget ?