Hvad skete der egentlig med....Shot Gone
Fra : Steen

Dato : 01-09-06 15:28

Et herligt lille dansk bluesrock orkester, der lavede to rigtigt gode
cd'er for 10-15 år siden.
Siden er der vist ingen, der har hørt noget til dem...eller hvad?

Nogen der kender dem?

Fra : Max

Dato : 01-09-06 15:40

Hej Steen

> Siden er der vist ingen, der har hørt noget til dem...eller hvad?
>
> Nogen der kender dem?

Er det ikke dem her ?

http://www.inthehouse.dk/html/shotgone.html

Mvh Max

Fra : Steen

Dato : 01-09-06 21:29

Max skrev:
> Er det ikke dem her ?
> http://www.inthehouse.dk/html/shotgone.html

Aha - der er håb forude
Er der virkeligt ikke andre der kender dem?
Den fornøjelse skulle I ikke snyde jer selv for.

Steen

Fra : Max

Dato : 01-09-06 21:40

Hej Steen

> Aha - der er håb forude
> Er der virkeligt ikke andre der kender dem?
> Den fornøjelse skulle I ikke snyde jer selv for.

Sådan er der så meget, kender du Big Mama ?

Mvh Max

Fra : Anders Hansen

Dato : 04-09-06 07:15

Steen skrev:

> Aha - der er håb forude
> Er der virkeligt ikke andre der kender dem?
> Den fornøjelse skulle I ikke snyde jer selv for.
>
> Steen

Hej Steen,

Kender dem godt (altså, ikke personligt), og de er rigtig udmærkede.
Den cd jeg har hørt er dog ret rocket og ikke med ret meget blues over
sig. Jeg kan huske, at jeg så en video med dem på DR's tv-åben for
omkring 10 år siden ("Whole lotta waiting"), men den er nok svær at
få fat i..

Mvh.
Anders