Pornofilm med "erotisk tvang" søges
Fra : Spilopmager

Dato : 01-09-06 10:52

Hej NG.

Ved ikke lige om dette er det rigtige forum? (Hvis ikke - så oplys mig et
andet tak).

Jeg interesseret i film (VHS/DVD) med temaet "erotisk tvang".
Skal være film hvor "offeret" på en eller anden måde tvinges / overmandes
e.l.

Jeg leder ikke efter hårde voldtægtsfilm, men film hvor offeret nyder at
blive forført.

Nogle der har lign. til salg - eller kender et godt link?

/Spilopmager

Fra : Per Hansen

Dato : 01-09-06 13:44

Spilopmager wrote this

> [...]
> at blive forført.
>
> Nogle der har lign. til salg - eller kender et godt link?

Prøv femdom og bdsm grupperne i alt. hirakiet, for det må høre
ind under domination den slags film.

--
Per Hansen.

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-06 00:40

In article <Xns983195D775650fllsemail@216.196.109.144>,
onoman99opo****etikon@yahoo.dk says...
> Spilopmager wrote this

> Prøv femdom og bdsm grupperne i alt. hirakiet, for det må høre
> ind under domination den slags film.

Og pas på de engelske grupper, det er vist lige blevet gjort forbudt der
ovre *g*

Fra : Jesper

Dato : 01-09-06 14:06

Spilopmager <Spilopmager@hotmail.com> wrote:

> [...]
> blive forført.
>
> Nogle der har lign. til salg - eller kender et godt link?

Google er din ven:

http://www.google.dk/search?q=dvd+erotisk+tvang
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen