--> !!! Orchid Righteous Voodoo-2 12-Mb ~
Fra : ULK_HellBoy

Dato : 21-06-01 10:30

Mit voodoo2 og mit diablo2 spinder ikke lige som det skal i win_me hvad
f..... skal jeg gøre???
man kan sagtens teste mit voodoo2 i den dersens d2 test setup, men når man
så går ind for at spille så crasher det hele og jeg får blå skærm... (og nu
skal i ikke fortælle mig at det er win_me, for jeg har taget forbehold, dvs:
geninstalleret win_me og sådan noget.) hvad skal jeg gøre?
I win_2000 er problemet et helt andet... Der må jeg ikke installere mit
voodoo2 kort, hvorfor? det er helt nye drivere, men det hjælper ikke!!!

HELP!!!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-06-01 11:20

"ULK_HellBoy" <ULK_HellBoy@Mail.Dk> wrote in message
> [...]
dvs:
> geninstalleret win_me og sådan noget.) hvad skal jeg gøre?

Hvad med at fortælle hvad der står i den blå skærm. Som regelt fortæller den
hvilken fil der forårsager problemet.

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 21-06-01 12:00

"ULK_HellBoy" <ULK_HellBoy@Mail.Dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I win_2000 er problemet et helt andet... Der må jeg ikke installere mit
> voodoo2 kort, hvorfor? det er helt nye drivere, men det hjælper ikke!!!

- gå ind på www.3dfx.com og se under download - her ka' du hente drivere til
w2k og win98 (ikke winme - men måske virker 98 driverne?) - under alle
omstændigheder, har jeg nøjagtig samme kort, og har ikke haft problemer med
at installere denne driver under w2k - voodoo virker fint.

/JK

Fra : John Nielsen

Dato : 21-06-01 18:26

Jeg mener ikke der mere sker så meget på www.3dfx.com
Prøv http://www.3dfxfiles.com de har ALT (nyeste) til 3dfx-kort
der arbejdes endda stadig på nye drivere...

Fra : DC_BATMAN

Dato : 29-06-01 11:58

Har Voodoo2 overhovedet 2D funktioner?

Fra : Martin Blirup

Dato : 29-06-01 13:56

nej ikke umiddelbart til brug i f.eks windows (Såsom standalone gfx), men
derfor virker det alligevel i diablo 2 (dvs bare ik' på min pc) da diablo 2
understøtter glide.