Genbrug af gammel håndfri installation
Fra : Morten Snedker

Dato : 28-08-06 21:34

Jeg har just købt en Passat, årgang 2000. I den sidder en gammel
håndfri installation med holder til en telefon af særdeles ældre
årgang og ukendt fabrikat.

Så ville jeg blot høre, om al det lednings-halløj der er trukket, kan
genbruges?

Der er holderen, med ledninger trukket om bag instrumentbrættet, en
antenne i hjørnet af vinduet, samt en mikrofon over føresædet. Jeg har
en SonyEricsson K750...

Eller er det bare til at klippe over og smide ud?

Morten Snedker
www.planprojekt.dk | www.dbconsult.dk
Privat: www.vinthervej2.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-08-06 21:42

"Morten Snedker" <morten@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> årgang og ukendt fabrikat.
>
> Så ville jeg blot høre, om al det lednings-halløj der er trukket, kan

Det passer med garenti ikke med stik m.v. ->klip og smid ud.
Det du kan bruge er plus,minus og tænding. Så skal du ikke selv til at lede
efter de ledninger.

--
Dennis Pedersen
2001 Seat Leon 1,9 TDI

Fra : Møller

Dato : 28-08-06 21:47

"Morten Snedker" <morten@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> en SonyEricsson K750...
>
> Eller er det bare til at klippe over og smide ud?

Det burde det kunne, for et antennesignal er et antennesignal, og en
mikrofon er en mikrofon, det der kan være det springende punkt er stikket
til din mobilos: spænding og stiktype.

Jeg skal straks sige, at jeg ikke er 100 m mester i disse ting, men jeg har
forbindelser og det er bedre.

hvis du skal have hjælp, så kræver det lige lidt flere oplysninger om
installationen, hvilken phon er det oprindelig?
og jeg kan ikke sende til Nospan

Men måske andre ved bedre, så går jeg i sleep-mode.

Møller

Fra : René

Dato : 29-08-06 07:29

> [...]
>
> Hej til nogle ældre håndfri kan man faktisk købe en adapter man sætter i
> den gamle holder, og som så den nye tlf kan sidde i.
Muligvis her.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp

Mvh.. René Camaro Z28

Fra : claus b. p.

Dato : 29-08-06 10:27

> [...]
> årgang og ukendt fabrikat.
>
> Så ville jeg blot høre, om al det lednings-halløj der er trukket, kan

Hvis du skal have en proffesionel til at skifte stik mv. så de passer til
din aktuelle telefon, så nej. Det er alt for omstændeligt, og dermed dyrt.
Ikke at delene ikke kan genbruges, en elektronikkyndig kunne muligvis få det
til at virke på nogle timer. Men kan du ikke selv, eller få en (meget god)
ven til det, så glem det.

/Claus