Import af VW Touran
Fra : SKR

Dato : 28-08-06 21:10

Hej
Overvejer at importere en VW Touran fra Tyskland, og da jeg er helt ny vil
jeg gerne vide hvor man starter med at lede efter en sådan bil, samt hvad
gør man efterfølgende ?

Søren

Fra : Brian

Dato : 28-08-06 21:15

http://bilimport.tkrath.dk/

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-06 21:14

Læs og lær: http://bilimport.tkrath.dk

--
/John

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 29-08-06 20:23

> [...]
> jeg gerne vide hvor man starter med at lede efter en sådan bil, samt hvad

Du skal i hvert tilfælde holde dig fra EH-Biler på Fyn, der gør sig i den
slags!
Jeg har meget dårlige erfaringer med denne fynske roekuleklapper!

mvh, Peter Ingsø Laursen