Ledningsdiagram til en Mazda 323 F årg. 99~
Fra : Jan

Dato : 27-08-06 19:35

Hej

Jeg mangler et ledningsdiagram til en Mazda 323 F 2.0 DITD fra 1999.
Jeg har haft bilen ved en klodset mekaniker. Han skulle lave varme i
sidespejl, som ikke virker. Mekanikeren kunne måle at der ikke kom spænding
til varmen i spejlet og sendte mig dermed til en autoelektriker. (Fair nok)
Da jeg hentede bilen efter lukketid fradag aften. ( jeg arbejdede selv sent)
virker elektrisk justering af spejlet ikke. Og hvad værre er, at han havde
skubbet til spejlet, så jeg kun ser ned på siden af bilen.
I morgen tidlig skal jeg bruge bilen på kursus i Kbh.
(lang køretur)
Så hermed søger jeg hjælp akut.

På forhånd tak