Dækstr
Fra : Ukendt

Dato : 27-08-06 10:53

Kan jeg på min camry '98, som pt kører på 205/65/15 køre på 185/65/15, som
vinterdæk - jeg tænker især på om man kan finde sådan nogen fælge?

Mvh Tommy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-08-06 12:36

TBJ wrote:
> Kan jeg på min camry '98, som pt kører på 205/65/15 køre på
> 185/65/15, som vinterdæk - jeg tænker især på om man kan finde sådan
> nogen fælge?

Fælge? Hvilke fælge...?

Du kan godt sætte 185/65-15 på bilen - det er 4 % mindre...

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-06 12:41

meddelelse news:44f18388$0$75030$14726298@news.sunsite.dk...

> Fælge? Hvilke fælge...?
>
> Du kan godt sætte 185/65-15 på bilen - det er 4 % mindre...

Ja, jeg mente nu fælge som jeg indkøber til formålet. Men det er måske lidt
åndsvagt ift. at det ikke er korrekt str.
Jeg har kun et sæt fælge - dem som er monteret med sommerdæk.

Mvh Tommy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-08-06 13:20

TBJ wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:44f18388$0$75030$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja, jeg mente nu fælge som jeg indkøber til formålet.

Ikke forstået...
Vil du vide, om der findes fælge til din bil, som passer et 185/65-15 dæk?
Så ja.