Isofix beslag på Peugeot 206 SW , h
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-06 21:52

Hej gruppe.

Vi nu fået vores fine bil hjem, og skal nu ud og købe en god barnestol,
så sønnike kan sidde sikkert forankret på lange ture. Men, men men...!
På trods af at jeg synes det fremgår i alle beskrivelser af bilen, samt
fremgår af vores instruktions bog at disse beslag skulle være i bilen
som standard, er de ikke at finde nogen steder. Det skulle ligne sådan
et par rektangulære bøjler, ved begge bagsæder, men der er ikke andet
end almindelige selelåse. Har haft bagsædet oppe, men heller ikke der
synes at være noget man lige kan klikke op. Er der nogen der kan hjælpe
(jeg tror desværre mest at beslagene ikke er tilstede), men håber selvf.
på at der er noget latterligt simpelt jeg har overset.

PFT. Jon Mørch

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-08-06 22:04

"Jon Mørch (5592)" skriver:

> Har haft bagsædet oppe, men heller ikke der
> synes at være noget man lige kan klikke op. Er der nogen der kan hjælpe

ISOFIX er et par ret bastante bøjler der stikker frem i bagsædet. Kan du
ikke finde dem, er de der nok ikke.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 25-08-06 23:09

""Jon Mørch (5592)"" <jon13@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> desværre mest at beslagene ikke er tilstede), men håber selvf. på at der
> er noget latterligt simpelt jeg har overset.

De sidder måske gemt under noget af sædebetrækket. Det gør de i hvertfald på
min 407. Mærk efter imellem sæde og ryglæn - de burde være der...

/Asger Ellekrog