Hvem sagde diesler var sløve?
Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-08-06 10:17

http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=781564/

Men den er nok ikke så praktisk at køre på ferie i.

mvh

Martin

Fra : Kent

Dato : 24-08-06 13:03

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=781564/

>Men den er nok ikke så praktisk at køre på ferie i.
>
>mvh
>
>Martin

Det er også en m e g e t forældet holdning, at diesel-motorer
skulle være sløve.

Kent.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 24-08-06 13:30

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er også en m e g e t forældet holdning, at diesel-motorer
> skulle være sløve.

Det kan jeg i hvert fald tilslutte mig efter den tur jeg fik i en BMW 535D
.... jeg siger ikke hvor hurtigt vi kørte i denne gruppe, men for min skyld
behøver det i hvert fald ikke gå stærkere.

mvh.
Kim Frederiksen

P.S. jeg sad på passagersædet

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-08-06 14:00

Den Thu, 24 Aug 2006 14:29:46 +0200 sendte "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> følgende røgsignaler:

>Det kan jeg i hvert fald tilslutte mig efter den tur jeg fik i en BMW 535D
>... jeg siger ikke hvor hurtigt vi kørte i denne gruppe, men for min skyld
>behøver det i hvert fald ikke gå stærkere.

Nu er det vel også begrænset hvor nemt det er at få mokket en IRL BMW
535D ind i en nyhedgruppe og køre rundt i den.....

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-08-06 16:03

Kent skriver:

> Det er også en m e g e t forældet holdning, at diesel-motorer
> skulle være sløve.

Næh, dieselmotorer er sløve, sammenlignet med en beziner.

Mokker du en turbo på dieslen bliver den okay, men mokker du samme turbo
på en benziner bliver den sjov

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe