Lidt OT, Passiv holder til Ipod i bil
Fra : Michael Hansen

Dato : 23-08-06 16:02

Hej

Jeg mangler en passiv holder til min Ipod, bare en billig en. Nogen butikker
i kender der har?

Michael

Fra : Anders Majland

Dato : 23-08-06 17:07

> Jeg mangler en passiv holder til min Ipod, bare en billig en. Nogen
> butikker i kender der har?

Der er en grupper der hedder noget med dk.teknik.lyd.bilstereo - Der har
du måske bedre held med det

Fra : Michael Hansen

Dato : 23-08-06 17:32

Den prøver jeg så, tak

Michael

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:44ec7d1f$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-06 19:31

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mangler en passiv holder til min Ipod, bare en billig en. Nogen
> butikker i kender der har?

Hvilken bil har du? De fleste nyere BMW'ere kan få det original til små
penge.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth