Radiopladedims til en Punto
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-08-06 16:36

Hejsa

Hvor køber jeg sådan en frontplade, så jeg kan sætte en anden radio i en
Punto fra 2000?

mvh Frank

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 17:25

"Frank K. Jensen" <mailto:mia-frank@sletdette-stofanet.dk> skrev i en meddelelse
"Radiopladedims til en Punto"

> Hejsa
>
> Hvor køber jeg sådan en frontplade, så jeg kan sætte en anden radio i en
> Punto fra 2000?
>
> mvh Frank

Det gør du hos din Fiat-pusher, koster i omegnen af 150 kr. (det gjorde den i
hvert fald i oktober 05, da jeg købte en).

Fod gornøjelse

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.163.229.150)

Fra : Kim Jespersen

Dato : 22-08-06 17:59

Frank K. Jensen skrev:
> Hejsa
>
> Hvor køber jeg sådan en frontplade, så jeg kan sætte en anden radio i en
> Punto fra 2000?
>
> mvh Frank

Jeg går ud fra at du tænker på en radiorammeadapter. Du kan få dem hos
Carsound.
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=720&kid=716

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-08-06 19:07

"Frank K. Jensen" <mia-frank@sletdette-stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvor køber jeg sådan en frontplade, så jeg kan sætte en anden radio i en
> Punto fra 2000?

Super, tak skal I have begge to.

mvh Frank