Vinterdæk til C1eren
Fra : Lazy

Dato : 21-08-06 20:44

Hej

Vinteren står for døren, og vinterdæk skal købes (på stålfælge)

Hvilket mærke og type vil i foreslå, og hvor skal de købes?????

MVH

Lazy

Fra : Kent

Dato : 21-08-06 21:00

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vinteren står for døren, og vinterdæk skal købes (på stålfælge)
>
> Hvilket mærke og type vil i foreslå, og hvor skal de købes?????

Jeg kan varmt anbefale BF Goodrich. De har virkeligt godt greb på
både sne og is, og de er til at betale. Samtidigt er der mange km. i
dem. Mange Taxa'er kører med dem.

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 07:25

On Mon, 21 Aug 2006 21:43:57 +0200, "Lazy" <sjarme@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Vinteren står for døren, og vinterdæk skal købes (på stålfælge)
>
>Hvilket mærke og type vil i foreslå, og hvor skal de købes?????

På en Citroen skal der da sidde Michelin Alpin A2 Prøv at ringe
rundt og spørge på priser - AGL i hovedstadsområdet er en mulighed.
Ellers er der on-line butikker som reifendirekt.de, men så skal man jo
lige ud og finde et sted, der vil montere dem uden at man bliver
flået. En anden mulighed er 4x4 butikken - også online og de har vist
samarbejdspartnere rundt om i landet.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-08-06 08:33

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> lige ud og finde et sted, der vil montere dem uden at man bliver
> flået. En anden mulighed er 4x4 butikken - også online og de har vist

Jeg mener da at reifendirekt.de, reifenversand.com o.a. sælger fælge med
monterede dæk som spørgeren er ude efter. Det er dig ikke sikkert at de
er billigst.

--
vh
Torben

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-08-06 08:32

Den Tue, 22 Aug 2006 08:24:34 +0200 sendte Ivan Madsen <> følgende
røgsignaler:

>På en Citroen skal der da sidde Michelin Alpin A2

Ifølge Daekonline.dk er Alpine A2 en udgående model, der vil blive
afløst af Alpin A3.

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 08:41

On Tue, 22 Aug 2006 09:31:53 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Den Tue, 22 Aug 2006 08:24:34 +0200 sendte Ivan Madsen <> følgende
>røgsignaler:

>Ifølge Daekonline.dk er Alpine A2 en udgående model, der vil blive
>afløst af Alpin A3.

Udviling, udvikling. Jeg mente bare, at på en franskmand sætter man
Michelin-dæk (kører selv Alpin A2, de fungerer fint under Xsaraen)
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-08-06 14:46

Den Tue, 22 Aug 2006 09:41:00 +0200 sendte Ivan Madsen <> følgende
røgsignaler:

>Udviling, udvikling. Jeg mente bare, at på en franskmand sætter man
>Michelin-dæk (kører selv Alpin A2, de fungerer fint under Xsaraen)

Nå, er Michelin fransk? Det har jeg aldrig tænkt på.
Jeg har Hankook på min Hyundai, men de er jo også begge fra
Sydkorea....oh, I see your point.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-08-06 07:56

Lazy wrote:
> Hej
>
> Vinteren står for døren, og vinterdæk skal købes (på stålfælge)
>
> Hvilket mærke og type vil i foreslå, og hvor skal de købes?????

Continental WinterContact
Michelin Alpin
GoodYear Eagle Ultra Grip

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : alten

Dato : 22-08-06 08:33

FDM vinterdæktest 2005:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/87E4D555-9AB7-47AC-AB8A-17438D677F38/0/8691.pdf

Der mange penge at spare ved at tjekke priserne hos flere forhandlere.

se priser her:

http://daekonline.dk (her er også links til anmeldelser)

http://www.daekpriser.dk/

mvh,