Køreskole i Aalborg evt. Nørresundby
Fra : Tue Jensen

Dato : 18-08-06 14:21

Er der nogle, der vil anbefale en god/billig køreskole i
Aalborg/Nørresundby til lastbilkørekort?
--
Tue

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 16:10

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle, der vil anbefale en god/billig køreskole i
> Aalborg/Nørresundby til lastbilkørekort?

Ja, pas nu på - det er ikke ret mange uger siden det var fremme i pressen a
der var flere kørelærere der snød eleverne.

Jeg har selv gode erfaringer med kenneth sand - det ligger ude på rørdalsvej
i aalborg.

Mvh Tommy

Fra : Brian

Dato : 18-08-06 16:12

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle, der vil anbefale en god/billig køreskole i
> Aalborg/Nørresundby til lastbilkørekort?

Sand, som TBJ nævner.

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 18-08-06 21:28

Har ingen erfaringer med nogle herfra aalborg, men kan fortælle at der
ligger en på kastetvej, bo's køreskole og så ligger der en på badehusvej
som jeg ikke lige husker navnet på, og så en på poul paghs gade tæt på
vuc/hf.

I tilfælde af du bor i nærheden er det jo blot at slå et smut forbi og
få en snak og se hvilken der tiltaler dig mest.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 06:38

"Daniel W Johansen" <FJERNdanielwj2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I tilfælde af du bor i nærheden er det jo blot at slå et smut forbi og få
> en snak og se hvilken der tiltaler dig mest.

Glemte du ikke at det var lastbil kørekort?
Tommy

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 19-08-06 08:38

Jo, havde jeg fuldstændigt overset. Jeg beklager.