RIP Lykke Nielsen
Fra : kurt

Dato : 01-09-06 02:03

Fra : Peter Heide

Dato : 02-09-06 01:07

"kurt" <kurt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:fi1ff29hokn1evaph4npe9lqc5m0shic67@4ax.com...

Med alt respekt men alligevel; er det ikke lige i overkanten at Ekstra
Bladet
nu 2 dage i træk har haft Lykke Nielsen på forsiden.

Især i går ( torsdag ) så jeg at der ca. var 10 sider omkring dette
dødsfald. Så
stor en skuespiller/forfatter var hun sgu heller ikke.

Hun spillede med i nogle Panduro-stykker. Danske film i 70erne og i
Klyderne.
Thats it . Jeg kan faktisk ikke huske nogen special præstation fra hendes
side.

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-06 17:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Klyderne.
> Thats it . Jeg kan faktisk ikke huske nogen special præstation fra hendes

Hun lægger stemme til prinsesse Leia, på det gamle kassetebånd
"stjernekrigen" jeg har fra omkring 1980.
Der leverer hun fandme en toppræstation - resten af stemmerne og fortæller
foretages af Poul Glargård, en anden stor og også død
stjernekrigsfortolker -
hans bedste stemme er uden sammenligning når han laver Darth Vaders
maskuline røst

Esben

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 05-09-06 23:49

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> enriched usenet with:

> Poul Glargård, en anden stor og også død stjernekrigsfortolker

Jeg kan så oplyse, at Poul Glargård stadig er i live

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Glenn Miller - Moonlight Serenade

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-06 13:30

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan så oplyse, at Poul Glargård stadig er i live
>
> --

Det var satans.....
Tjekkede lige imdb.com og kunne se at du har ret - jeg ved ikke helt hvor
jeg har det fra.
Jeg var ellers 100% sikker på at han var død for en del år siden
Nå - undskyld Poul!!!

Esben