Garanti på one-two pipe udstødninger?
Fra : Per JM Olsen

Dato : 13-08-06 12:43

Hej
Er der nogen herinde der ved hvor lang tid's garanti der er på rustgennem
tæring på one two pipes sports udstødninger?

Jeg kløbte en i 2001 jeg mener at kunne huske at de kørte med 10 års
rustgennemtæring ???

--
Med Venlig Hilsen
Per Olsen

Fra : Mogens...

Dato : 13-08-06 16:12

"Per JM Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen herinde der ved hvor lang tid's garanti der er på rustgennem
> tæring på one two pipes sports udstødninger?

Vi har handler der een gang - jeg husker ikke noget om lang garanti:

> Jeg kløbte en i 2001 jeg mener at kunne huske at de kørte med 10 års
> rustgennemtæring ?

Umiddelbart skriver han kun, at fabrikationsmetoden sikrer lang levetid:
www.onetwopipe.dk

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 13-08-06 16:18

> [...]
> tæring på one two pipes sports udstødninger?
>
> Jeg kløbte en i 2001 jeg mener at kunne huske at de kørte med 10 års

Hej Per
Husker jeg korrekt var de 10 år vist kun på nogen modeller.
Eller prøv at kontakte dem. De plejer at være rigtigt flinke derude (ligger
15 km vest for Næstved)
http://www.onetwopipe.dk/ angiver telefon og der er en kontaktformular.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved