/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Ekstra Bladets reklame
Fra : Basil


Dato : 13-08-06 10:57

Hej.
Der er sådan en reklame for EB med en der kører i en VW kassevogn, som
en stor fyr løfter i bagenden.
Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?
Kai



 
 
Fam. Olsen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Fam. Olsen


Dato : 13-08-06 11:57


"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
news:mn.6acc7d68d7b7ad22.52736@starmail.invalid.co.za...
> Hej.
> Der er sådan en reklame for EB med en der kører i en VW kassevogn, som en
> stor fyr løfter i bagenden.
> Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?
> Kai

Jo. Det er helt til grin...


MVH Niels



Bruno (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Bruno


Dato : 13-08-06 12:52

Fam. Olsen wrote:
> Jo. Det er helt til grin...
>
>
Enig. Da jeg så den første gang tænkte, at sådan var reklamer (og EB).

Men efter at de har skiftet teksten nogle gange, så det handler om
forskellige sportsgrene, er det ved at være en rigtig plat reklame.

Mvh

Bruno

Michael Pagh (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Michael Pagh


Dato : 13-08-06 11:59

> Hej.
Daws...

> Der er sådan en reklame for EB med en der kører i en VW kassevogn, som en
> stor fyr løfter i bagenden.
> Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?
> Kai

Det har jeg også tænkt på når jeg ser den reklame, og jeg mener også at en
transporter er forhjulstrukken, men den kan vel også fåes med 4x4, men det
giver stadig ikke mening.

MVH
Michael



Jørgen M. Rasmussen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 13-08-06 13:36


"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?
> Kai
>
Jo, og det er en script-fejl af de grove. Men det fatter de vel heller ikke
;).



alexbo (13-08-2006)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 13-08-06 13:49


"Jørgen M. Rasmussen" skrev

> Jo, og det er en script-fejl af de grove. Men det fatter de vel heller
> ikke

Det er en reklame og dens formål er at skabe opmærksomhed, og det er
lykkedes.

Peugeot har en reklame med en mand der trækker rundt med sin 950 kg. tunge
sammenpressede Peugoet.

Man skal ikke tage reklamerne mere alvorligt end de er ment.

mvh
Alex Christensen



Jørgen M. Rasmussen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 13-08-06 14:24


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse

> Peugeot har en reklame med en mand der trækker rundt med sin 950 kg. tunge
> sammenpressede Peugoet.
>
> Man skal ikke tage reklamerne mere alvorligt end de er ment.
>
Reklamer må ikke være utroværdige på facts, det er denne, for så forsvinder
opmærksomheden fra det vigtige - produktet. Jeg sidder ikke og tænker på
EB. - men hva' h.. er der gang i ;).



alexbo (13-08-2006)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 13-08-06 14:33


"Jørgen M. Rasmussen" skrev

> Reklamer må ikke være utroværdige på facts,

Tja, det er også usædvanligt med svømmetræning midt på offentlig vej,
kapgang og vægtløftning plejer heller ikke at foregå midt i trafikken.

Jeg finder det heller ikke sandsynligt at man fryser bagere ned sammen med
bollerne, og lader dem tø op ude hos køberen.
Men jeg forventer heller ikke at en reklame skal være kun sandheden, hele
sandheden og ikke andet end sandheden.

mvh
Alex Christensen



Jørgen M. Rasmussen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 13-08-06 14:56


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse news:44df2ad5$0$143

> Tja, det er også usædvanligt med svømmetræning midt på offentlig vej,
> kapgang og vægtløftning plejer heller ikke at foregå midt i trafikken.
>
> Jeg finder det heller ikke sandsynligt at man fryser bagere ned sammen med
> bollerne, og lader dem tø op ude hos køberen.
> Men jeg forventer heller ikke at en reklame skal være kun sandheden, hele
> sandheden og ikke andet end sandheden.
>
Du ser for meget Tv. :)).



Kim Persson (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Kim Persson


Dato : 13-08-06 14:55

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message
news:44df277b$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Reklamer må ikke være utroværdige på facts, det er denne, for så
> forsvinder opmærksomheden fra det vigtige - produktet. Jeg sidder ikke og
> tænker på EB. - men hva' h.. er der gang i ;).

Den er heller ikke utroværdig på det sælgende produkt, som er avisen. Sagen
havde været en ganske anden hvis det var en reklame for bilen.

Og sidst men ikke mindst, så har den da netop skabt opmærksomhed, hvorfor
sidder vi ellers og taler om den herinde?

//Kim



Jørgen M. Rasmussen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 13-08-06 15:04


"Kim Persson" <kimcph@gmail.comcom> skrev i en meddelelse

> Og sidst men ikke mindst, så har den da netop skabt opmærksomhed, hvorfor
> sidder vi ellers og taler om den herinde?
>
Men vi diskutere rekvalmen, ikke EB. . Og det gider jeg heller ikke ;). De
tabte ifht mig med det stunt, muligvis fordi jeg tænker over tingene -
dermed uden for EB´s målgruppe ;)).



Hans L. Jørgensen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Hans L. Jørgensen


Dato : 13-08-06 14:54


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:44df2015$0$147$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>
> Man skal ikke tage reklamerne mere alvorligt end de er ment.
>

Jeg er da også faldet over EB rekvalmem, nu kunne jeg _aldrig_ finde på at
købe deres boulevard journalistisk, ligesom jeg heller aldrig læser deres
aviser, selv når de ligger offentlig fremme til gratis afbenyttelse.

Dette har stået på siden 1971 da jeg dengang tilfældigvis erfarede at EB
budgeterede dengang med 9,4 mill. kr. til imødegåelse af injurerende
sagsanlæg.

Man skal dog i forbindelse med TVrekamer ikke tage fejl af at "hadereklamer"
har umådelig stor gennemslagskraft. Der må denne efter min bedste
overbevisning henhøre under.



--
MVH Hans



Thomas (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 13-08-06 15:08


"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
news:mn.6acc7d68d7b7ad22.52736@starmail.invalid.co.za...
> Hej.
> Der er sådan en reklame for EB med en der kører i en VW kassevogn, som en
> stor fyr løfter i bagenden.
> Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?
> Kai
>


Hej

Det kan evt. være en ombygget model, til baghjulstræk


Mvh

Thomas



Hr. Jensen (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 13-08-06 15:47

Den Sun, 13 Aug 2006 16:07:52 +0200 sendte "Thomas"
<bambanosFJERN@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>
>"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
>news:mn.6acc7d68d7b7ad22.52736@starmail.invalid.co.za...
>> Hej.
>> Der er sådan en reklame for EB med en der kører i en VW kassevogn, som en
>> stor fyr løfter i bagenden.
>> Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?

>Det kan evt. være en ombygget model, til baghjulstræk

Noget helt andet er:
Hvis Ekstra Bladet tør hvor andre tier, hvorfor fanden jokker han så
ikke bare sømmet i bund og kører de skide galfspillere ned?

Der var sgu ingen der skulle lave det stunt mod mig IRL, for så ville
de opdage hvorfor Getz ikke får så gode karakterer i Euro NCAP
fodgængertests...

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal
jeg sige?....Hvorfor er det altid mig, der skal
finde på at sige noget?" *hulk hulk*

Basil (13-08-2006)
Kommentar
Fra : Basil


Dato : 13-08-06 15:55

Efter mange tanker skrev Basil:
> Hej.
> Der er sådan en reklame for EB med en der kører i en VW kassevogn, som en
> stor fyr løfter i bagenden.
> Er det ikke en Transporter, og er den ikke forhjulstrukket?
> Kai

Jeg takker for jeres bekræftende svar.
Køber heller aldrig sprøjten, og irriteres over denne fejl, så det
giver endnu mindre lyst til at købe møget.
Kai



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408825
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste