Front af en bil - hvor?
Fra : Lau

Dato : 13-08-06 10:15

Hej
Jeg leder efter en front af en bil, som skal hænge i min bar.
Min idé er, at lave et mindre lysshow deri, så det er bare de forreste 10-20
cm der skal bruges incl. kølergrill og lygteglas.
Jeg er åben for alle forslag og det gør ikke noget at det er billigt.
Er der nogen, som har en idé om, hvor jeg kan finde noget (gerne omkring
Århus). Jeg har søgt de almindelige ophuggere på nettet, men de mener at det
er guld de sælger.
På forhånd tak
vh
Lau

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 10:36

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen, som har en idé om, hvor jeg kan finde noget (gerne omkring
> Århus). Jeg har søgt de almindelige ophuggere på nettet, men de mener at

Hvad med markedsgruppen?

Ellers må du jo tage en vinkelsliber med ud på en mørk p-plads

--
Tom

Fra : Lau

Dato : 13-08-06 10:45

> Hvad med markedsgruppen?

Det var måske et forsøg værd.

> Ellers må du jo tage en vinkelsliber med ud på en mørk p-plads

God idé - Nogen der ved hvor der holder en DB4, F40, Dino, Miura eller lign?

vh
Lau

Fra : martin bjerre

Dato : 13-08-06 10:59

> [...]
>at stå og "flyde" kun 20km fra århus. Den skal du få MEGET billigt, faktisk

Martin

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Lau

Dato : 16-08-06 20:24

Undskyld det sene svar -

Jeg har ikke muglihed for at flytte en hel bil - desværre

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-08-06 11:46

Lau wrote:
> [...]
> Er der nogen, som har en idé om, hvor jeg kan finde noget (gerne
> omkring Århus). Jeg har søgt de almindelige ophuggere på nettet, men

Hvis du skal have fronten af en bil hængende på væggen, så er det måske en
god ide at finde en med en meget lodret front.
Ellers vil det jo komme til at hænge langt ud fra væggen afhængigt af
bilmodel.
Hvis det var mig, der skulle lave det, så ville jeg finde noget fra en
gammel "kitsch" bil, måske a'la Trabant, Lada, gammel Skoda eller lignende.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Leo Jensen

Dato : 13-08-06 15:25

> [...]
> Hvis det var mig, der skulle lave det, så ville jeg finde noget fra en
> gammel "kitsch" bil, måske a'la Trabant, Lada, gammel Skoda eller

Han skal som udgangspunkt finde en bil der ikke er designet som et stykke
håndsæbe. Min personlige preference ville være en Jaguar XJ serie 3, men i
brugbar stand er det nok langt fra gratis at skære en skive af sådan en

Leo

Leo

Fra : KubikH

Dato : 13-08-06 20:03

> [...]
> Er der nogen, som har en idé om, hvor jeg kan finde noget (gerne omkring
> Århus). Jeg har søgt de almindelige ophuggere på nettet, men de mener at

Hej Lau
Hvis du ellers kan nøjes med en "Dusinbil", finder du en i den blå avis, til
en billig penge.
Så skærer du fronten af, og sælger den til ophuggeren for 800 - 1000 kr.
Mvh
Niels

Fra : Lau

Dato : 16-08-06 20:26

> [...]
> til en billig penge.
> Så skærer du fronten af, og sælger den til ophuggeren for 800 - 1000 kr.

God ide - jeg prøver
(der er lige et sølvbryllup og en 18års-dag der skla overståes)

vh
Lau

Fra : Anders Sørensen

Dato : 17-08-06 06:31

Den Wed, 16 Aug 2006 21:26:07 +0200, skrev "Lau"
<lauremovethis@pc.dk>:

>God ide - jeg prøver
>(der er lige et sølvbryllup og en 18års-dag der skla overståes)

Det var en ung alder at holde sølvbryllup i.

--
Mvh.
Anders Sørensen