Tænk hvis vi mænd kunne det samme.
Fra : Jim

Dato : 12-08-06 20:59

Fra : JBH

Dato : 12-08-06 23:15

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:44de331a$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=44cm5qq0HlM

Her er et forsøg på det :-/

http://tinyurl.com/llbhc

/JBH

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 23:25

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44de52f7$0$20281$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> news:44de331a$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> http://www.youtube.com/watch?v=44cm5qq0HlM
>>

> Her er et forsøg på det :-/
>
> http://tinyurl.com/llbhc

ROFL !
og så til Terminator-melodien

Sådan en Võlle virker nu lidt spinkel i sin konstruktion

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-08-06 08:28

> Sådan en Võlle virker nu lidt spinkel i sin konstruktion

Ja, det er vist lidt opreklameret, at det skulle være en solid bil med et
godt sikkerhedspotentiale. Den jo nærmest folder sammen på midten, flere
gange endda, næsten uden modstand :).

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-08-06 10:35

Jørgen M. Rasmussen skrev:
> Ja, det er vist lidt opreklameret, at det skulle være en solid bil med et
> godt sikkerhedspotentiale. Den jo nærmest folder sammen på midten, flere
> gange endda, næsten uden modstand :).

Jeg har engang set en bil der var rullet sammen som en roulade. Den
havde stået på øverste dæk på en autotransporter der kørte under en for
lav bro.

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-08-06 11:34

Finn Guldmann <n@a.invalid> writes:

> Jeg har engang set en bil der var rullet sammen som en roulade. Den
> havde stået på øverste dæk på en autotransporter der kørte under en
> for lav bro.

Typisk lastbilsjafut sådan at skyde skylden på broen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-08-06 13:16

Peter Dalgaard skrev:
> Typisk lastbilsjafut sådan at skyde skylden på broen

Jeg skyder skam ikke skylden på broen.

Broen var de 4 meter der normalt ikke mærkes på lokalveje i det land.
Den ene bil har så blot lige haft taget oppe i 4,05 meter.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-08-06 14:41

> Broen var de 4 meter der normalt ikke mærkes på lokalveje i det land. Den
> ene bil har så blot lige haft taget oppe i 4,05 meter.

Han skulle kun ha' lettet trykket i hjulene ;).

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-08-06 19:03

Finn Guldmann wrote:

> Jeg skyder skam ikke skylden på broen.
>
> Broen var de 4 meter der normalt ikke mærkes på lokalveje i det land.
> Den ene bil har så blot lige haft taget oppe i 4,05 meter.

Er det så små margener man kører med når man sætter skilte op med
højestemål?

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-08-06 18:01

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Er det så små margener man kører med når man sætter skilte op med
> højestemål?

Det er forskelligt fra land til land. I Tyskland mærkes alt under 4,5
meter. I Danmark afhænger det også af hvilket vejvæsen der "står for"
vejen. Kender til en kommunal bro der er max 4,05 meter, uden afmærkning
overhovedet. (Kommer man til den fra "den forkerte" side er der lige
omkring 2 km baglæns. Der er nul vendemuligheder på den side.)

Kender ikke lige hvilke regler de bruger i Spanien (hvor det skete).

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-08-06 09:24

Den Sun, 13 Aug 2006 00:15:10 +0200 sendte "JBH"
<skodkontoen@hotmail.com> følgende røgsignaler:

Det må lige være en opgave for www.chipsaway.dk

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal

Fra : Bo Velschow

Dato : 13-08-06 19:07

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
>>

> Her er et forsøg på det :-/
>
> http://tinyurl.com/llbhc

OMG! ROTFLMAO! Den er da _for_ syret! Perfekt lydspor - det kan man da kalde
"Rise of the Machines".

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Peter Frost

Dato : 12-08-06 23:35

Jim skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=44cm5qq0HlM

Hmmm... én der keder sig her på de sene aften timer ?

"Tags : Porno Sex Masturbate girl hot pussy car woman little"
(taget fra den henviste side)

;) :p

God fornøjelse, men jo det ville da være fedt hvis man kunne det samme,
drøme jeg tit om som barn, at jeg havde en knap neden under alle mine biler,
så det blev store og man kunne køre i dem ;)

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Jim

Dato : 13-08-06 00:30

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm... én der keder sig her på de sene aften timer ?
>
> "Tags : Porno Sex Masturbate girl hot pussy car woman little"
> (taget fra den henviste side)

Ja, folk må åbenbart assosiere besynderligt med det indsendte videoklip.

> ;) :p

Ja, også min tanke, da jeg fandt klippet.

> God fornøjelse, men jo det ville da være fedt hvis man kunne det samme,
> drøme jeg tit om som barn, at jeg havde en knap neden under alle mine
> biler, så det blev store og man kunne køre i dem ;)

Den drøm er vi mange, der har haft. ;0)
På et tidspunkt i barndommen dukker der andre forstyrrende elementer op i
drømmene.
Noget, der mest af alt minder om airbags.....
Ikke almindelige airbags.. Disse airbags taler til en...og alt, hvad man kan
sige er "Aaahhhh hubba hubba..."

Fra : JBH

Dato : 13-08-06 00:38

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm... én der keder sig her på de sene aften timer ?
>
> "Tags : Porno Sex Masturbate girl hot pussy car woman little"
> (taget fra den henviste side)

Ja, det ser ud til der er lidt af hvert på domænet www.youtube.com, men så
brug linket her, det linker direkte til video'en på www.streetfire.net

http://makeashorterlink.dk/acf475fb