Audi 80 automatgear 1989-1993
Fra : Magnum

Dato : 12-08-06 11:08

Jeg har længe drømt om at købe en Audi 80 med automatgear i
Tyskland. Modellerne er ofte billige, har lavt km tal og en del ekstra
udstyr og er tillige varmtgalvaniserede. MEN, har nogen erfaringer med
Audi´s automatgearkasser??? Kan de holde??? Der er jo ingen grund til
at opsøge problemerne, så jeg hører gerne fra dig der har
erfaringer, enten i form af en en advarsel eller en anbefaling. Jeg har
læst på nettet at de kan smide en o-ring eller pakdåse mellem
converteren og selve gearkassen, men hvis man nu er påpasselig med at
tjekke olien ofte og sørger for at få skiftet denne pakdåse som det
første efter købet???

Jeg ser frem til en kort tilbagemelding. PÅ FORHÅND TUSIND TAK!!!!