Opel Corsa 1.4i
Fra : Rasmussen

Dato : 11-08-06 19:41

Hej NG

Har set lidt på en opel corsa 1,4i
er der nogen her der ved hvor langt den køre på literen

MV Per R

Fra : Otto

Dato : 11-08-06 19:58

On 2006-08-11 20:40:45 +0200, "Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> said:

> Har set lidt på en opel corsa 1,4i
> er der nogen her der ved hvor langt den køre på literen

http://www.hvorlangtpaaliteren.dk

Hvad årgang er det?

/Otto

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 11-08-06 20:02

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Har set lidt på en opel corsa 1,4i
> er der nogen her der ved hvor langt den køre på literen
>
> MV Per R

15-16 km/l ved stabil langturshastighed. (ca. 135 km/t og fuldt læs) 12-13
ved blandet kørsel. MEner ikke jeg på noget tidspunkt har været under 12
km/l med bilen. Men heller aldrig over 17 km/l.

Data baseret på min egen Corsa 1.2i Ecotec årgang 1998

Fra : Brian

Dato : 11-08-06 20:32

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Har set lidt på en opel corsa 1,4i
> er der nogen her der ved hvor langt den køre på literen

Hvad er forskellen på en flodhest? ;)

Lur mig om der er ikke er lavet et par Opel 1.4i motorer... hvilken tænker
du på?

Fra : Rasmussen

Dato : 12-08-06 12:56

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du på?
>på salgsskiltet står der 1994 Opel Corsa 1,4i sport

jeg er nemlig på jagt efter en billig 2. bil og skal til at køre 90 km om
dagen så vil gerne have fat på en rimelig økonomisk bil at køre i

MV Per R