Derfor skal man bruge selen...
Fra : Snuden

Dato : 11-08-06 01:08

http://www.youtube.com/watch?v=yJ66RULkNNw

Men han fortjente det sgu Dumme trafiktosse..

Snuden

Fra : Kito

Dato : 11-08-06 06:03

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=yJ66RULkNNw
>
> Men han fortjente det sgu Dumme trafiktosse..
>
> Snuden
------------------------------------------------>

Det var sku mere synd for ham der kørte ham over.

Poul>

Fra : Leif Neland

Dato : 11-08-06 06:16

Kito wrote:
> "Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var sku mere synd for ham der kørte ham over.

Ja, han skal leve med oplevelsen. Det skal den anden ikke...

Leif

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-08-06 22:37

Leif Neland skrev:
> Ja, han skal leve med oplevelsen. Det skal den anden ikke...

Den har været oppe før, og mener det dengang blev nævnt at han overlevede.

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Mr. Haug

Dato : 11-08-06 08:43

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=yJ66RULkNNw
>
> Men han fortjente det sgu Dumme trafiktosse..

Og til andre der skal se denne, jeg synes sq den er barsk om man nogen
fortjener noget eller ej... Advar lige inden du smider sådan en bandit op...

Fra : Thomas Landberg

Dato : 11-08-06 10:23

> Og til andre der skal se denne, jeg synes sq den er barsk om man nogen
> fortjener noget eller ej... Advar lige inden du smider sådan en bandit
> op...

Ja det er et kradsbørstigt klip. Måtte lige spole tilbage og genoprette min
indre ro ved at konstatere at ham der blev kørt over rent faktisk var
selvsamme idiot der startede balladen.

MVH

Thomas Landberg

Fra : Kåre

Dato : 11-08-06 10:37

"Thomas Landberg" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er et kradsbørstigt klip. Måtte lige spole tilbage og genoprette
min
> indre ro ved at konstatere at ham der blev kørt over rent faktisk var
> selvsamme idiot der startede balladen.

Ja, en temmelig hardcore oplevelse at se på!
Men jeg gætter på at det ikke var den første gang han havde lavet lort i
den, når der ligefrem er en helikopter der filmer ham...

Kåre

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-08-06 10:39

Kåre skrev:

> Men jeg gætter på at det ikke var den første gang han havde lavet
> lort i den, når der ligefrem er en helikopter der filmer ham...

Har hørt han var biltyv...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-08-06 11:36

> Har hørt han var biltyv...
> --
Ja, var.

Per

Fra : Hagman

Dato : 12-08-06 00:51

Virkelig flot gutter.
....som om I aldrig nogensinde har overhalet en anden bil.

Denne person var dum ja, men endnu mere uheldig.

Fra : Per Thomsen

Dato : 14-08-06 10:57

> Virkelig flot gutter.
> ...som om I aldrig nogensinde har overhalet en anden bil.

øh - overhalet

> Denne person var dum ja, men endnu mere uheldig.

Enig

Per

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 18:11

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=yJ66RULkNNw
>
> Men han fortjente det sgu Dumme trafiktosse..

Så fordi han kører råddent, så fortjener han at dø? Der er vist noget galt
med dig...
Tommy