Undervognsbehandling, hvor?
Fra : Anders Winther-Dahl

Dato : 10-08-06 16:20

Hej NG
Er det hip som hap hvor man får undervognsbehandlet sin bil? Eller er der
nogle steder i vil anbefale frem for andre? Jeg bor i København.

Mvh.
Anders

Fra : Deaster

Dato : 10-08-06 16:57

Anders Winther-Dahl skrev:
> [...]
> Er det hip som hap hvor man får undervognsbehandlet sin bil? Eller er der
> nogle steder i vil anbefale frem for andre? Jeg bor i København.

Har umiddelbart kun hørt godt om Dinitrol i Rødovre, og har også selv
brugt dem en del gange.

Jesper

Fra : Towli

Dato : 10-08-06 17:38

Hvis du eller din kone (eller noget familie) er pædagog, skolelærer eller på
anden måde involveret i undervisning, giver de 20 (eller også er det 25) %
rabat hos Dinitrol på Hvidsværmervej, gennem lærernes indkøbscentral...

/T

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-06 21:16

"Anders Winther-Dahl" <wintherFJERN@vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Er det hip som hap hvor man får undervognsbehandlet sin bil? Eller er der
> nogle steder i vil anbefale frem for andre? Jeg bor i København.

At een har succes hos eet center betyder
ikke, du vil opleve det samme. Og omvendt.
Derfor kør blot til eet af de store centre som
har været der i årevis, så burde du være nogenlunde
sikret.