Intet baglys og sikringer sprungne
Fra : Stefan

Dato : 10-08-06 15:42

Hej

Her til morgen opdagede jeg at der ikke var noget baglys på Golfen (Golf2
GTD '87) jeg checkede om der var vand i lygter eller om pærene var gået,
det var ikke tilfældet så jeg checkede sikringerne og her var begge gået,
hvilket undrede mig, de er nu skiftet og der er lys igen, men er der nogle
der har en ide om hvorfor de er gået begge 2?

Stef
Der nu roder med at finde ud af hvorfor tåbelygterne bagpå ikke virker da de
vil være rare at have hvis det sker igen.

Fra : brian

Dato : 10-08-06 15:52

Har du haft kørt med trailer?

vh Brian

Fra : Stefan

Dato : 10-08-06 21:07

"brian" <fgfggf@ee.jj> wrote in message
> Har du haft kørt med trailer?

Ikke fornyligt.

Stef

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-08-06 10:18

Stefan wrote:
> [...]
> hvilket undrede mig, de er nu skiftet og der er lys igen, men er der nogle
> der har en ide om hvorfor de er gået begge 2?

Har haft et lign. problem på vores gamle Xsara, der var det en del
ledninger, bla. den til bremselyset som var kækket i det bundt som
går ud til lygterne. Det var simpelthen åbning og lukning af
bagklappen som havde slidt dem over med tiden.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk